Noen som har prøvd disse båndene mot kvalme? Så de på apoteket i går, men har liksom alltid tenkt at det var for de som ble reisesyke og sjøsyke, men står på pakken at de hjelper mot morgenkvalme og. Noen med erfaringer?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er skeptisk av natur, så det ante meg[emoji85] Jaja da kastet jeg ikke bort 160 kr [emoji12]
Sniker fra april: seaband har gjort underverker for meg! [emoji4] har sluttet å bli sjøsyk etter at jeg kjøpte dem, og de har hjulpet på det jeg har hatt av svangerskapskvalme [emoji4] jeg anbefaler dem på det sterkeste [emoji6]
Jeg er selv veldig skeptisk, men de der funker faktisk. Brukte i forrige svangerskap og kjøpte igjen i dette. Viktig at man setter det på riktig punkt da.Noen som har prøvd disse båndene mot kvalme? Så de på apoteket i går, men har liksom alltid tenkt at det var for de som ble reisesyke og sjøsyke, men står på pakken at de hjelper mot morgenkvalme og. Noen med erfaringer?
Placebo by proxy-light.Så utrolig deilig at de hjalp mot svangerskapskvalmen for deg Merkelig at folk kan ha så forskjellig effekt av de. Kanskje jeg revurderer hvis jeg ser at det er mange som har hatt nytte av de