Sea band mot kvalme?

Lille_my_89

Elsker forumet
Junilykke2018
❤ Juliskattene 2018 ❤
Påskekyllingene 2020
Noen som har prøvd disse båndene mot kvalme? Så de på apoteket i går, men har liksom alltid tenkt at det var for de som ble reisesyke og sjøsyke, men står på pakken at de hjelper mot morgenkvalme og. Noen med erfaringer?

d77455e81b8d4d19f06fdf3a9fb610d7.jpg

Jeg prøvde disse sist svangerskap når kvalmem var på sist værste...funket dessverre ikke her :/

Jeg er skeptisk av natur, så det ante meg[emoji85] Jaja da kastet jeg ikke bort 160 kr [emoji12]

Sniker fra april: seaband har gjort underverker for meg! [emoji4] har sluttet å bli sjøsyk etter at jeg kjøpte dem, og de har hjulpet på det jeg har hatt av svangerskapskvalme [emoji4] jeg anbefaler dem på det sterkeste [emoji6]

Sniker fra april: seaband har gjort underverker for meg! [emoji4] har sluttet å bli sjøsyk etter at jeg kjøpte dem, og de har hjulpet på det jeg har hatt av svangerskapskvalme [emoji4] jeg anbefaler dem på det sterkeste [emoji6]

Så utrolig deilig at de hjalp mot svangerskapskvalmen for deg:) Merkelig at folk kan ha så forskjellig effekt av de. Kanskje jeg revurderer hvis jeg ser at det er mange som har hatt nytte av de:)

De funker hvis man plasserer dem riktig. Har noe med akupunktur punkter å gjøre.

Noen som har prøvd disse båndene mot kvalme? Så de på apoteket i går, men har liksom alltid tenkt at det var for de som ble reisesyke og sjøsyke, men står på pakken at de hjelper mot morgenkvalme og. Noen med erfaringer?

d77455e81b8d4d19f06fdf3a9fb610d7.jpg
Jeg er selv veldig skeptisk, men de der funker faktisk. Brukte i forrige svangerskap og kjøpte igjen i dette. Viktig at man setter det på riktig punkt da.

Tok de frem i dag da jeg var litt rådvill mot den evinnelige kvalmen...men tror det er mest placeboeffekt for meg også. Men er ikke sikker på at jeg har de på helt rett sted. Men jeg har de nå på enda, og kvalmen har ikke vært så intens i ettermiddag som den var i formiddag.

Kjøpte forrige gang jeg var gravid og det holdt kvalmen på ett nivå som var levelig.. har de liggende i skuffen på badet og det kjennes og som de må frem igjen snart, sånn at æ kan gjøre andre ting enn å bare være uggen og sove..

De funker veldig bra på meg Hu på apoteket viste nøyaktig hvor de skulle sitte, hvis ikke hadde jeg nok ikke skjønt det selv bare utifra tegningen [emoji85]

Jeg kjøpte for ca 3 uker siden, men synst ikke de har helt effekt på meg. Kanskje noen dager har vært litt bedre, men det kan jo ha vært tilfeldelig eller om de har truffet riktig punkt. de vrir seg litt på meg..

Så utrolig deilig at de hjalp mot svangerskapskvalmen for deg:) Merkelig at folk kan ha så forskjellig effekt av de. Kanskje jeg revurderer hvis jeg ser at det er mange som har hatt nytte av de:)
Placebo by proxy-light. :P

Jeg har akkurat vært og kjøpt slike. Spent på om de fungerer på meg :)

Back
Topp