Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bare les instruksen skikkelig nøye. Plasseringen er viktig og jeg knotet med det i begynnelsen[emoji6]Ja, det er jo disse akupressur-punktene som skal fungere mot kvalme. Jeg tenker at når apoteket tar dem inn, så har det antagelig noe dokumentert effekt. Ikke bare placebo. Jeg får kanskje gi det et forsøk.
Det skal jeg huske påBare les instruksen skikkelig nøye. Plasseringen er viktig og jeg knotet med det i begynnelsen[emoji6]
Jeg synes voksenvarianten var litt trang også, men følte at det hjalp litt på.Jeg er ikke superkvalm, bare småkvalm i byger og uggen. Her ble jeg overrasket over hvor mye jeg syntes de hjalp! Men jeg fikk låne noen barnestr av min søster og de er litt trange, så de blir ubehagelig etter et par timer. Må få kjøpt meg voksenvarianten så jeg kan bruke de hele dagen (og som er litt mer diskret, hehe)
Ja, det er jo disse akupressur-punktene som skal fungere mot kvalme. Jeg tenker at når apoteket tar dem inn, så har det antagelig noe dokumentert effekt. Ikke bare placebo. Jeg får kanskje gi det et forsøk.
Så bra! [emoji4]Da har jeg testet ut Sea Band i en dag og kvalmen forsvant som ved et trylleslag. Helt fantastisk [emoji1][emoji122][emoji106]