Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ikke tatt tabletter i den verste perioden, og brukt armbånd endel. Veldig usikker på om det faktisk virker så veldig mye, men kom frem til at det i alle fall ikke gjorde det verre. Har fortsatt kjent på kvalmen, men føler det muligens stabiliserte litt.
Jeg føler at seaband hjelper litt. Noen ganger lurer jeg på om det er placebo men uansett - hjelper det så hjelper det. Jeg tar ikke medisin når jeg er gravid, med mindre det skulle vært liv eller død om å gjøre. Da ligger jeg heller rett ut! Måtte få litt intravenøst med førstemann da, for hadde hyperemisis og ble dehydrert. Men denne gangen er det «levelig», selv om jeg er kvalm 24/7.
Jeg var så kvalm at jeg nesten ikke klarte å stå oppreist, men i et desperat forsøk kjøpte mannen SEA band, og samme dag kom jeg meg faktisk ut på cafe med svigermor som ikke skjønte noe! For meg hjalp det helt ekstremt! Noen dager spydde jeg uansett, men over all funka det for meg
Hva er erfaringene deres med sea band mot kvalme? Kontra tabletter?
Etter kontakt med lege ble jeg anbefalt å prøve postafen, men ser at man ikke bør kjøre bil og at man kan bli veldig trøtt, og det er jeg vel nok fra før av
sniker
Det er mindre effektivt enn postafen. Jeg hadde litt effekt, men måtte ha dem på i noen døgn sammenhengende før det virket.
Postafen tok jeg også og trøttheten var verst de første 2 dagene jeg tok postafen, deretter tok det bare bort kvalmen og jeg var ikke mer trøtt enn normalt.
Etter trøttbivirkningen ga seg, kjørte jeg bil.
Det er helt trygt å ta både Postafen og evt Afipran. Men ikke alle har effekt av det.
Så bra at det funket så bra, håper at det har samme effekten på meg også Denne kvalmen pluss munnbinpåbud utenfor hjemmet og på jobb fungerer veldig dårlig sammen
Så bra at det funket så bra, håper at det har samme effekten på meg også Denne kvalmen pluss munnbinpåbud utenfor hjemmet og på jobb fungerer veldig dårlig sammen