Sea band - check

* Tone *

Tone
Desemberskatter 2016
Da har jeg kjøpt seaband. Håper dem er til god hjelp. Kjempe kjekk damei kassen som gidde meg en gratis bok (fra babyverden), finne jo samme artiklene på nett. Men var igrun fint å ha det i bok form, da ser man artikkler som man kansje ikke hadde komt på att man vil lese:) hun sa det er vanskelig å vite hvem som trenger dem, iom når det først er synlig, så har man ikke så stort begov for den. Så hun må se an hva damer kjøper for å tørre spørre;) hehe..

e5fb9a4c0e92000ff227d55468bc33d7

Last edited:
Hyl ut hvis det funker! Kjennes ut som kvalmen har kommet for å bli her:(

Hyl ut hvis det funker! Kjennes ut som kvalmen har kommet for å bli her:(
Sist graviditet funket det ikke på meg, men det funker denne gangen her. Verdt et forsøk :)

Det kunne jeg tenkt meg å prøve også , men er så dumt at det synes så godt når ting er hemmelig. Kan det bare brukes på håndledd? Ikke ankel?

Det kunne jeg tenkt meg å prøve også , men er så dumt at det synes så godt når ting er hemmelig. Kan det bare brukes på håndledd? Ikke ankel?
Det skal treffe ett punkt på håndleddet. Ja jeg har kjøpt inn langermede tynne gensere, så får vi se om jeg klarer lavære å dra opp ermene:-p

Det skal treffe ett punkt på håndleddet. Ja jeg har kjøpt inn langermede tynne gensere, så får vi se om jeg klarer lavære å dra opp ermene:-p

Ok. Kan ikke huske jeg har hatt ermene nede noen gang :D Får fortelle på jobb at jeg har begynt å bli bilsyk av min egen kjøring... :p

Ok. Kan ikke huske jeg har hatt ermene nede noen gang :D Får fortelle på jobb at jeg har begynt å bli bilsyk av min egen kjøring... :p
Hahaha... jaaa.. da hadde dem vel blitt bekymret over deg vil jeg tro:-p

Back
Topp