SE TV 2 NUH

ing_ping

Elsker forumet
Dokumentar om premature..

Herregud tårene kommer..
Kjenner meg så igjen, de skremmende øyeblikkene, overvåkningen, kuvøsene...
Å føler jeg er tilbake. vet ikke om det er positivt..
Hadde glemt hvor liten hun var, og ser nå at hun faktisk var SÅ liten.. Herregud!

See

Ser på .. 

Ser på det..

Når jeg ser sånt syns jeg det er så rart å tenke på at du har gått gjennom alt det der..

ORIGINAL: lnie

Ser på det..

Når jeg ser sånt syns jeg det er så rart å tenke på at du har gått gjennom alt det der..

Hverdag i 3mnd..
Helt sykt se tilbake på nå som alt er bra

Ser på det..

så den babyen som ble dårlig?
Det skjedde med mynthe to ganger..
Ene gangen lå hun bitte liten på brystet, så begynner maskinene pipe, høyere og høyere.. Ser ned, først mørke lilla, så hvit, hun har sluttet puste.. Da kommer en sykepleier og river henne opp og rister henne.. Så brutalt!!!! Men for å få henne til å puste igjen selvsagt..
men der og da innser man ikke hva som skjer, jeg gjorde iallefall ikke..
Man må liksom reflektere over alt når man kommer hjem..

Men sukk, dette var tøft å se på.. :(

Bare priser høyere makter for at alt gikk så bra som det gjorde, og eneste problmet vi nå har er at hun ikke ligger på mage eller legger på seg dårlig.. <3

ORIGINAL: ing_ping

Ser på det..

Hverdag i 3mnd..
Helt sykt se tilbake på nå som alt er bra

helt sykt.

og uvirkelig at lille mynthe har vært så liten og at det som skjedde på tv´en har skjedd henne. det skjer jo bare på tv[8|]
men mynthe og mamiping er sterke de!:)

ORIGINAL: @frøken

Huff! Tårene mine triller sammen med foreldrene dems![:(] Ord blir liksom så tomme..[:(]
Burde ikke gått an og fått prematur babyer[&o]

Heller det enn alternativet :)

jeg og samboeren prata om mynthe, siden vi ser på dette. (har jo vist han masse bilder av mynthe, spesielt de fotavtrykkene fra hun var mini)

"det har gått bra med henne?"
stolt line:"JA HUN HAR BIKKA HVERTFALL 5 KG[:D][:D][:D]"

jeg og samboeren prata om mynthe, siden vi ser på dette. (har jo vist han masse bilder av mynthe, spesielt de fotavtrykkene fra hun var mini)

"det har gått bra med henne?"
stolt line:"JA HUN HAR BIKKA HVERTFALL 5 KG[:D][:D][:D]"

<3 God dere er <3

Herreguuud tårene triller.. Stakkars barnet :(

Åååå...gjør vondt i hjertet[:(]

Nå man kjenner mammahjertet sitt

ORIGINAL: @frøken

ORIGINAL: ing_ping

Nå man kjenner mammahjertet sitt

Huff.. Tenk at du har sittet med en slik maskin alene uten en trygg hånd og holde i og gråte med..[:(] (Ang bf asså)
Huff..[:(]

Verste var jo at INGEN fikk komme, sånn familie, venner osv.. DET var tungt.. Men utrolig hva man kan venne seg til.. Der og da var det helt naturlig være der..
Nå når jeg ser tilbake er det tøffere

FY FAEN[:(]

Er det det programmet som har gått før? Med en utenlands familie også? Huff det var iallefall fælt å se på!! [:(]

Du er bare tøff du ing_ping!! Mynthe også! [:D]

ble så glad når de sa han sikkert taklet bli koblet av respirator..
Også plutselig liger han der i sengen! fy faen!
Orker snart ikke mer. Nå må det gå bra snart

Oi hun minte om mynthe.. Se på henne nå liksom!
Nesten så jeg ønsker de lagde slik når vi var der.. og filmet oss nå.. Men røyke tid tenker jeg!MAX

Jeg beundre de som klare å gå gjennom noe sånn........
jeg trur ikke jeg har klart å takle smerten med å ikke kunne få holde barnet mitt,
eller i verste fall, ikke få barnet mitt med hjem[:(][:(][:(][:(]

Back
Topp