se trym sitt bidrag =)

Annicken

Forumet er livet
http://www.noroff.no/konkurranser/vinn-tur-til-new-york-canon-5d?view=entry&id=2&entryID=1433

hadde lyst å dele dette bildet jeg =) så la ut ett bilde til konkurransen.

Jeg stemte på det jeg [:)]

ORIGINAL: Burger

sterkt bilde. hvorfor var han på sykehus

fordi han ble operert for coartasjon aorta

det er en forsnevring på hovedpulsåren - så han ble født med medfødt alvorlig hjertefeil

vanligvis kræsjer dem hjemme desverre =( men vi skulle undersøke en annen feil, og da ble denne oppdaget og vi ble sendt rett til rikshospitalet - så vi var veldig heldige =)

ORIGINAL: Annicken

sterkt bilde. hvorfor var han på sykehus

fordi han ble operert for coartasjon aorta

det er en forsnevring på hovedpulsåren - så han ble født med medfødt alvorlig hjertefeil

vanligvis kræsjer dem hjemme desverre =( men vi skulle undersøke en annen feil, og da ble denne oppdaget og vi ble sendt rett til rikshospitalet - så vi var veldig heldige =)

Oi, da var dere veldig, veldig heldige da. Og nå er alt bra med han?

ja vi er kjempe heldige <3

ja han er regnet som hjertefrisk nå=) men han må på kontroll resten av livet da =)

Godt å lese at alt gikk bra med lille gutten deres! har selv ett hjertebarn som muligens skal opereres, så vet hvordan det er [&o]

Kjempe nydelig gutt, men utrolig sterkt bilde.. stemte på lille sjarmisen [:)]

hvordan hjertefeil ?

ikke noe godt å gå å vente =(?

hvordan hjertefeil ?

Han har VSD og Pulmonalstenose, veldig slitsomt å vente på om det blir operasjon eller ikke [&o]
Men så klart best for han at han blir størst mulig hvis det blir operasjon!

ORIGINAL: UngMammaTilSnart4Små

hvordan hjertefeil ?

Han har VSD og Pulmonalstenose, veldig slitsomt å vente på om det blir operasjon eller ikke [&o]
Men så klart best for han at han blir størst mulig hvis det blir operasjon!

uff =( ventetid er det værste, og uvisshet om hvordan ting skal gjøres, og hvordan man går frem =( det er tøft, og vondt. jeg føler/følte ofte at det siden det ble så nært så ble det likevel så fjernt !

selvfølgelig best for han, men likevel tungt med uvisshet.

må¨gjerne stemme om dere syns bilde fortjener det =)

25 plass =) takk fremdeles alle som stemmer på grynet =)

vi hopper stadig oppoverv - tuuuuuuuuuuuuuuuuuuusen takk alle sammen =)=)=) er skikkelig glad og stolt, og syns d er supert at folk stemmer frem an av mange fightere =)=)

Må ha vært en utrolig tøff tid, godt han er hjertefrisk nå[:D][:D] Har stemt på sjarmtrollet[;)]

ORIGINAL: Rosella

Må ha vært en utrolig tøff tid, godt han er hjertefrisk nå[:D][:D] Har stemt på sjarmtrollet[;)]

tuuusen tKK =)=) det aller tøffeste var å være m alle de andre foreldrene, som hadde barn som kjempet, og andre som hadde nære som kjempet.
vi har vært så veldig veldig heldige =)

trenger stemme hjelp =)=)=)=)

18 plass nå =)=)=) vil så gjerne opp på 15 plass, nytt mål om d nå=) hadde vært super stas =)

stem gjerne i vei =)=) da blir jeg super glad =) kom gjerne m kommentar og =)

Stemmer hver dag[:)]

tuuuuuuusen takk for stemmer folkens <3 setter jeg veldig pris på<3

tuuuuuusen takk <3

opp m seg =)=)=)

Back
Topp