Se ticker'n min da

Annic73

Gift med forumet
[;)]

Åhhhh... gratulerer så masse!!!!!!!!

Jippi!!! Ikke lenge igjen det! Så stas! [:D][:D][:D]

ORIGINAL: Delia

Hipp hurra! [:D][:D] gratulerer! [:D]

I full gang med planlegginga vil jeg tro?

ORIGINAL: suki

Ojojoj, så stas da!!! Gratulerer så mye til deg og mannen! [:)]

sign!!

nå trodde jeg faktisk først du var gravid igjen[;)][:D]

ORIGINAL: McBaby

Gratulerer så mye! [:D] Sommerbryllup å greier.

ORIGINAL: suki

Ojojoj, så stas da!!! Gratulerer så mye til deg og mannen! [:)]

Takke takk jenter...
Tenkte jeg måtte dele dette med dere, sjøl om jeg ikke henger hær så mye lenger... Titter innom litt innimellom bare for å holde meg oppdatert [:)]

Sambo fridde til meg 3 juledag
Vi startet planleggingen med engang... Fant fram div datoer som kunne være aktuelle og fikk skrevet ned gjesteliste for både middag og fest!
Datoen blir 26.Juni, 4 uker etter størstemann sin konfirmasjon, så som dere skjønner så har vi en travel tid forran oss [:D]

Siden frieriet så har vi fått gjort unna masse planlegging[;)]
Besilt kirke og lokale til festen.
Bestilt frisør time til meg
Ordnet med barnevakt, og hjelp under hele dagen, natten og dagen derpå....
Også har vi ordnet med hundevakt for hele helgen[;)]
Funnet 4 servitører
Funnet ut hva vi skal servere til middag...
Laget alle invitasjoner
Er igang med bordkort og planlegging av bordpynt... Søstra mi driver å scrapper, så hu lager alle kort og endel av bordpynten... [;)] snille søss

Åsså har jeg kjøpt meg brudekjole og nesten alt av tilbehør[:D][8D]
Jeg hadde super flaks....
Etter masse titting på nett, så hadde jeg funnet "stilen" min... Men jeg må si jeg så med gru på å finne en kjole som passet meg uten å bli ruinert...
Men for å si det sånn... DET trenger jeg ikke å bekymre meg for lenger hehe

Venninda mi som skal være min forlover ringte til meg på mandagen, å tipsa meg om en nett side dær de har salg på brudekjoler. Hun som har den nett siden har butikk 2 km hær ifra[;)]
Etter en liten titt på nett siden så fant jeg kjolen MIN... og i min str å [:D] Jeg var rimelig stressa og sto opp tidlig og ringte de dagen etter... Jeg fikk prøve time kl 2 og dro dit sammen med venninda mi..
Fikk kjolen på, og den satt perfekt... må bare legge opp 2 cm på lengda forran på kjolen..... Snakk om flaks[:D]
Jeg kjøpte bryllupsko i skinn, tiara, smykke, øre dobber, og armbånd samtidig... og dere vil ikke tro det.... Jeg betalte BARE 7700,- For ALT..... inkl i den prisen ligger også det de skal ha for å legge opp kjolen[:D] Så må si at jeg er superfornøyd....

Sambo og guttan skal leie dresser til den store dagen, og Siri skal jeg kjøpe brudepikekjole til, for jeg har funnet en på salg til 500,- [;)]

Så jeg må si vi har kommet godt igang... men det er jo greit å, med tanke på at vi har en konfirmant å... Greit å få unna det som kan, så tidlig som mulig[;)]

Hjelpe meg, så mye dere har fått unna! [:)] godt det da, så blir det ikke så mye stress senere! [:)]

Sånn flaks at du fant Kjolen med stor K til en billig penge! [:D]

Gratulerer så mye! 
Ser dere har mye å se frem mot, og utifra det jeg leser så har du/dere allerede fått gjort unna masse planlegging.

Masse lykke til! [:)][:)]

Back
Topp