Se spøkelser??

Marianne81

Glad i forumet
Lurer på om Rikke ser spøkelser....helt seriøst.
Hun går å prater om at hun leker med farfar (som døde for 3 år siden) og at han er her, og hun prater og tøyser ut i løse lufta som om hun leker med noen som ikke er der. Viste henne ett bilde av han en dag og spurte henne om hun viste hvem det var-det er farfar sa hun bare da.. Er så rart for hun kan plutselig si hei, og prate og tulle ut i lufta også sier hun hade farfar og fortsetter så med sitt igjen[8|] Og lekene hennes driver også å lever sitt eget liv. Syns nesten det er litt skummelt jeg..

Det sies jo at unger har lettere for å se spøkelser, det er vel rundt en 5-7 år at man "stenger" for de evnene. Så du skal ikke se bort fra at hun faktisk ser farfar og leker med han.

Men er det ikke litt koselig å tenke på at farfar er med dere enda, og at han hilser på barnebarnet sitt? [:)] Skjønner du synes det er skummelt, men det er jo i allefall et spøkelse dere kjenner! [:)] Han vil dere jo ikke vondt [:)]

Creepy....
men barn kan jo ha veeeldig livlig fantasi da. Eldste sønnen min var iallefall meget fantasifull når han var liten. På hytta en gang satt han å kikket mot veggen å sa han så en mann... Var jo en som "bodde" på hytta for maaange år siden som er død for mange år siden.
Når han var ca 1.5/2 år var det en dødsulykke der vi bor, å en dag etter var vi ut å gikk tur, å da pekte han i rettning mot der ulykken hadde skjedd, og fortalte att det var enn mann som hadde dødd, ikke tror jeg han hadde fått med seg att vi hadde snakket om det...
Tror egentlig ikke på slikt, eller VIL ikke tro på slikt[;)] Men sikkert mye vi ikke vet..

Men skjønner godt du synes det er ekkelt ja..

Så sennende og fasinerende!
Jeg er overbevist om at hun forteller sannheten. Farfaren er nok der og passer på henne [:)]

Og forresten, det er nok ikke noe å bekymre seg for, for da hadde Rikke vært redd...

Hilsen Kvitre som selv har sett mennesker fra den andre siden[:)]

Back
Topp