R råsadåsa Forelsket i forumet 24 Mar 2011 #1 ja hva velger du helst? du kan definere søppeltv selv [8D] _________________________ jeg vil definitivt se søppeltv [8D]
ja hva velger du helst? du kan definere søppeltv selv [8D] _________________________ jeg vil definitivt se søppeltv [8D]
Gollemor Forumet er livet VIP 24 Mar 2011 #5 Lese bok! Helt klart <3 Men jeg må sjekke synet mitt, for jeg får fort hodepine av å sitte med bok. Derfor har det blitt mye tv i det siste.
Lese bok! Helt klart <3 Men jeg må sjekke synet mitt, for jeg får fort hodepine av å sitte med bok. Derfor har det blitt mye tv i det siste.
Knerthen Forumet er livet VIP * Fra frø til Juliblomst 2015 * 24 Mar 2011 #7 kommer ann på humøret og hvor sliten jeg er, så må jeg ha nye briller for får vondt i hodet av å lese...
kommer ann på humøret og hvor sliten jeg er, så må jeg ha nye briller for får vondt i hodet av å lese...
B babyto Elsker forumet 24 Mar 2011 #9 Leste masse før... hadde altid ei bok jeg holdt på med men får ikke til lenger[8D] Er vel blitt dom etter jeg ble mor så her går det i søppeltv[:D]
Leste masse før... hadde altid ei bok jeg holdt på med men får ikke til lenger[8D] Er vel blitt dom etter jeg ble mor så her går det i søppeltv[:D]