se så flink vesla var i helgen!

*Kolibri*

Forumet er livet
Oj så fin kake [:D] Og flink pizzabaker. Det er fordelen med å lage pizza, deigen smaker ikke så godt som bolledeig [8D]

Jeg synes det bilde med lillafargene var fint og ikke nødvendigvis for mye hvis resten av huset har lite farger og er stilrent. Enig med deg at abstrakt er best [:D]
Kan bli spennende å male eget, som du sier så kan du jo få det akkurat som du vil når det ikke nødvendigvis må være noe motiv.

haha ja bolledeig er farlig, for den vet vesla er veldig god! men jeg lager ofte avtaler på forhånd og er veldig konsekvent..tuller man med meg på kjøkkenet her hjemme eller i bhg får man være et annet sted..Så vi setter av en kosedeigklump før vi baker som vi (les:vesla eller barna i bhg) koser oss med når vi er ferdige.

Jeg tror Lise Sontrum sine bilder kan være kult ved spisebordet, særlig der vi kommer til å ha spisestue etterhvert[:)] Jeg malte mye for noen år siden, så har det ikke helt i hendene enda..men det kan jo bli et koselig vinterprosjekt!

Superflink[:D]

Kan du komme og bake pizza her også? Ble sulten gitt!

Stilig bilde! Jeg er nok mer som mannen din, men innimellom finner man også abstrakte bilder som bare sier JA, og RIKTIG
Mye har nok med fargevalg å gjøre - at man er enige i fargene og at de "snakker" til en.

Back
Topp