Apeloffen Forumet er livet 6 Des 2005 #1 Nåå har jeg endelig fått nytt bilde på tickeren min! Er han ikke nydelig da??[:D]
tullmusa Forumet er livet 6 Des 2005 #6 Åååhh!! Så fiin han er! Gudmor sitt lille nurk! [;)] Slenger inn et til bilde av han.. Dette skal han få på dåpskaka si! [:)] Elias er en liten supermann-prins! [:)]
Åååhh!! Så fiin han er! Gudmor sitt lille nurk! [;)] Slenger inn et til bilde av han.. Dette skal han få på dåpskaka si! [:)] Elias er en liten supermann-prins! [:)]
x1xantonie Andre møte med forumet 6 Des 2005 #7 Må si du har en nydelig gutt!! Kan skjønne du e en stolt mamma!!![:)][:)]
Ella Glad i forumet 6 Des 2005 #8 Å så søte[:)][:)][:)][:)] Slenger på et bilde av prinsen av badekaret jeg, blir nesten en skryteside[:D]
Å så søte[:)][:)][:)][:)] Slenger på et bilde av prinsen av badekaret jeg, blir nesten en skryteside[:D]
Apeloffen Forumet er livet 6 Des 2005 #10 Hehe, ja, la oss gjøre d om til en skryteside!![:D] Så nydelig fin gutt du har!!
Apeloffen Forumet er livet 6 Des 2005 #14 Nei, på ingen måte! Gjort en god jobb i produksjon av beibiser[;)]
Apeloffen Forumet er livet 6 Des 2005 #16 Jøsses, så flink han er! Elias skal bli en like flink dykker som The Boss [;)] Hva heter han da ?
Ella Glad i forumet 6 Des 2005 #17 Han heter Sindre! Begynte på babysvøm da han var 5 uker.. Var litt spent men var ikke noe prob i det hele tatt!!
Han heter Sindre! Begynte på babysvøm da han var 5 uker.. Var litt spent men var ikke noe prob i det hele tatt!!
Apeloffen Forumet er livet 6 Des 2005 #18 Åjj da! Det må jeg si! Blir sikkert stas til sommeren når han kan plaske i vannkanten på stranda[:D]
Apeloffen Forumet er livet 6 Des 2005 #20 Ja, gleder meg til sommeren! Da er Elias nærmere året, så han blir vell å storkose seg![:)]