Se på TV2 nå!!

Mayb31

Elsker forumet
Handler om Kristina!

Ja jeg sitter og ser på det også. Blir så sint på de legen som vil plugge henne fra. [:@][:@]

Synes så synd på han faren. [:(]

hvor lenge kan man ligge i koma da? jeg synes synd på han altså men bare lurer.

hvor lenge kan man ligge i koma da? jeg synes synd på ham altså, men bare lurte på det, kan hjertet begynne å slå igjen av seg selv?

Har hørt om folk som har ligget i koma i årevis og så våknet opp.

Og han får jo t.o.m kontakt med datteren så da må det vel være håp.

helt sykt at legene kan sitte og si at faren lyger!!!!! han sier at han får kontakt med datteren og de legene sier det er umulig[:@][:@][:@][:@] hva er det med helse norge folkens??????

koster sikkert penger å holde henne i live, norge skal jo spare på alt for å gi penger til alle som trenger det utenfor norge...

Herreguuud! Dette er så grusomt!! [:(]

blir såsåååååååå sint jeg nå......... tror ikke jeg greier og høre på de[:@]

ORIGINAL: hilmen

koster sikkert penger å holde henne i live, norge skal jo spare på alt for å gi penger til alle som trenger det utenfor norge...

ja det er så sant så sant. må først hjelpe våre egne mener no eg då.

Har hørt om folk som har ligget i koma i årevis og så våknet opp.

Og han får jo t.o.m kontakt med datteren så da må det vel være håp.

signerer denne...

jeg hadde ikke tillatt dem å koble fra min datter...
faren kan jo få ett lite håp da,han mistet jo kona si under dette..så det å miste en til må være enda værre...

klem

Det syns jeg var skikkelig stygt og egoistisk sagt av deg!

Når det er sagt, er det trist å høre om slike historier. Kjenner ikke denne saken så godt, men leste om ei jente i dag i USA (tror jeg) som lå i koma fordi stefaren hennes hadde banket henne opp med balltre. Høyesterett hadde vedtatt å koble henne fra, dagen etter vedtaket ble gjort hadde hun respons på medisiner hun fikk intravenøst. Man kan aldri vite når et mirakel kan skje!

quote:

Det syns jeg var skikkelig stygt og egoistisk sagt av deg!

var ikke ment til Kristina, det var ment som at Norge tenker mer på andre enn sitt eget land og folk

Back
Topp