Se på tickeren til folk!

Februar?

Forumet er livet
på min står det i dag at jeg er 4+5 og har 247 dager igjen. På noen står det 4+4 og har 251 dager igjen. Man blir jo helt forvirret. Jeg liker den jeg har, men hvordan vet man hva som stemmer?

Er ikke det legene og JM går etter 40 uker og 2 (eller var det 3) dager. Noen tickere har beregnet bare 40 uker og andre 40 uker og noen dager.
Jeg måtte endre terminen på min med to dager for at den skulle telle riktig antall dager i forhold til min foreløbige termin som er 2 mai.

og da ser jeg at våre 2 tickere bruker i det minste samme system. hehe

Jeg vil bare vite hvor langt jeg er på vei jeg. Jeg så en ticker på et annet forum der personen var 3+6 og hadde 231 dager igjen! Det var da tidlig synes jeg!

Du må legge på to dager for å få riktig[:)]
Men hvis du vet hvilken ukedag du skifter uke, så er det jo enkelt å regne. Jeg var 4+0 på mandag, 4+1 tirsdag, 4+2 onsdag og 4+3 i dag[;)]

ORIGINAL: janpanmarsipan

på min står det i dag at jeg er 4+5 og har 247 dager igjen. På noen står det 4+4 og har 251 dager igjen. Man blir jo helt forvirret. Jeg liker den jeg har, men hvordan vet man hva som stemmer?

NÅ SKAL JEG SKRIVE DET MED STORE BOKSTAVER, SÅ KANSKJE DU FÅR DET MED DEG DENNE GANGEN:
TICKERNE FRA UTENLANDSKE SIDER REGNER BARE ET SVANGERSKAP SOM 40 UKER, MENS I NORGE ER DET 40+2.
HVIS DU JUSTERER DEN MED TO DAGER, BLIR DET RIKTIG!!! OG HUSK Å VELGE RIKTIG TIDSSONE. (GMT+1)

Nå er det vel fjerde eller femte gangen du spør om akkurat det samme..
Trenger jo ikke ticker for å vite når du har termin, den bruker du jo for å vise andre hvor langt du er på vei, osv.. Brukt terminkalkulatoren på forsiden av bv? Den er riktig.

ORIGINAL: Sicily

NÅ SKAL JEG SKRIVE DET MED STORE BOKSTAVER, SÅ KANSKJE DU FÅR DET MED DEG DENNE GANGEN:
TICKERNE FRA UTENLANDSKE SIDER REGNER BARE ET SVANGERSKAP SOM 40 UKER, MENS I NORGE ER DET 40+2.
HVIS DU JUSTERER DEN MED TO DAGER, BLIR DET RIKTIG!!! OG HUSK Å VELGE RIKTIG TIDSSONE. (GMT+1)

Trenger jo ikke ticker for å vite når du har termin, den bruker du jo for å vise andre hvor langt du er på vei, osv.. Brukt terminkalkulatoren på forsiden av bv? Den er riktig.

Hallo!!!!!!!!!!!!!!!
Det står forskjellige hvor mange dager man har igjen! Ikke bare hvor langt man har kommet. Hvis du blir sur så ikke svar på den da! Jeg spør ikke om det samme hele tida. Og ihvertfall ikke 4 eller 5 gangen. Synes det var litt unødvendig sagt dette jeg da! Hvorfor står det da at noen har igjen 231 dager når de er 3+6 på vei.
Jeg er ikke så dum at jeg ikke forstår det med legg på to dager å sånne ting. Men er ikke et svangerskap 9 måneder i Norge og utlandet da kanskje!

Jeg synes faktisk det er litt artig å se på tickern min for å se hvor langt jeg er på vei. har ikke laget det for din del!

noen har hormoner på gang[:D]

ORIGINAL: st1gal

Jeg vet jeg har hormoner på gang jeg asså. Sambo blir jo helt skremt han[;)]
Men jeg vil ihvertfall svare for meg når noen tror de må skrive i store bokstaver for at jeg skal forstå! Synes det var litt dårlig gjort bare.

Men jeg vil ihvertfall svare for meg når noen tror de må skrive i store bokstaver for at jeg skal forstå! Synes det var litt dårlig gjort bare.

Helt enig med deg janpan.....ble litt skremt selv jeg[&:]
Er det virkelig mulig å svare så frekt???

ORIGINAL: Frustrert Frue

Helt enig med deg janpan.....ble litt skremt selv jeg[&:]
Er det virkelig mulig å svare så frekt???

Stusset veldig over det jeg også... Man trenger ikke svare på den måten!

hehe jeg mente ikke deg da[:D] irriterer seg over att andre lurer på ting???hehe

Er vel ikke nødvendig å være så krass ????[8|] Ble litt sjokkert her jeg...

Hallo!!!!!!!!!!!!!!!
Det står forskjellige hvor mange dager man har igjen! Ikke bare hvor langt man har kommet. Hvis du blir sur så ikke svar på den da! Jeg spør ikke om det samme hele tida. Og ihvertfall ikke 4 eller 5 gangen. Synes det var litt unødvendig sagt dette jeg da! Hvorfor står det da at noen har igjen 231 dager når de er 3+6 på vei.
Jeg er ikke så dum at jeg ikke forstår det med legg på to dager å sånne ting. Men er ikke et svangerskap 9 måneder i Norge og utlandet da kanskje!

Jeg synes faktisk det er litt artig å se på tickern min for å se hvor langt jeg er på vei. har ikke laget det for din del!

Det er jo av samme grunn d ehar forskjellige dager, da.. Eller at de har regnet etter befruktningstidpsunkt, ikke menstermin, e.l. Jeg har svart deg i alle trådene du har laget om det, men virker bare som om du glatt har ignorert det. Var ikke meningen å ta sånn av altså, men det er ikke så vanskeli å forstå seg på tickere..

ORIGINAL: *Plomma*

Bare for å korrigere sicily så regnes et norskt svangerskap som 40+3

Siden når?

Hallo!!!!!!!!!!!!!!!

Det er jo av samme grunn d ehar forskjellige dager, da.. Eller at de har regnet etter befruktningstidpsunkt, ikke menstermin, e.l. Jeg har svart deg i alle trådene du har laget om det, men virker bare som om du glatt har ignorert det. Var ikke meningen å ta sånn av altså, men det er ikke så vanskeli å forstå seg på tickere..

JEG VIL BARE KORRIGERE AT JEG IKKE HAR LAGET FLERE TRÅDER OM HVORFOR NOEN HAR LENGRE SVANGERSKAP ENN ANDRE PÅ TICKEREN SIN. JEG LAGET EN TRÅD OM HVORDAN JEG FÅR TIL Å LAGE EN TICKER SOM STEMMER TIDLIGERE. SÅ DETTE ER EGENTLIG DEN ANDRE TRÅDEN JEG OM TICKERE, MEN TO FORSKJELLIGE TEMAER. TENKTE JEG SKULLE SKRIVE DET I STORE BOKSTAVER[:D]

Jeg hadde egentlig ikke tenkt å kommentere noe mer, men måtte jo bare si at jeg ikke har laget en tråd om dette tidligere, selv om enkelte tror det. Skal ihvertfall ikke lage flere tråder om det. Kan ihvertfall være det beste så slipper jeg å få mer pepper for det[:D]

Jeg hadde egentlig ikke tenkt å kommentere noe mer, men måtte jo bare si at jeg ikke har laget en tråd om dette tidligere, selv om enkelte tror det. Skal ihvertfall ikke lage flere tråder om det. Kan ihvertfall være det beste så slipper jeg å få mer pepper for det[:D]

Vel, om du ikke har laget flere tråder så har ihvertfall jeg svart flere ganger. [8D]

Kanskje du har svart på tråden til andre som jeg ikke har sett på!

Bare for å korrigere sicily så regnes et norskt svangerskap som 40+3

Siden når?

Siden nå for noen måneder siden tenker jeg. Bare for å ha svart deg her også[:D]

Link?

Back
Topp