Se på NRK2.. "Abortkampen"

Kjenner jeg blir irritert at de som jobber der prøver gi jenta så dårlig samvittighet.. De burde være OBJEKTIVE!!

Stakkars par..

Ser på det nå..

Men det må da være bedre å ta et par aborter enn at et så ungt par skal få et barn så tidlig, kanskje ødelegge livet sitt, og gi den ungen et forferdelig liv.. For det skjer jo [&:]

"Å ta abort er som å la noen kidnappe barnet ditt og slå det ihjel..!!"

*PROVOSERT!!*

Dummeste jeg har sett..
Abort gjort av fagfolk er jo faktisk en positiv ting.. Tar man vekk den muligheten så går vi jo tilbake til oldtiden da man gjorde det hos eldre kvinner som rota borti der med en strikkepinne liksom.. For belive it or not, folk tok abort i gamle dager og..! FØR den muligheten kom..

Jeg synes det er helt ok med abort frem til uke 12..

ORIGINAL: Cinnamon*

"Å ta abort er som å la noen kidnappe barnet ditt og slå det ihjel..!!"

*PROVOSERT!!*

Fikk lyst til å filleriste den idioten[:@]

Går det ann å se på nett-tv?

Legger merke til at ho dama ikke har noen svar på hvordan disse stakkars jentene skal klare å ta seg av ungen, hun bare durer på om farene ved abort og hvor fæl selve prosedyren er..

Og hun nevner ikke at man faktisk kan få komplikasjoner og i verste fall dø under fødsel og svangerskap også, det er jo ikke risikofritt det heller...

Takk og lov for at vi bor i Norge..

Stakkars jenter som tror de skal få bistand av den psyko-gjengen der[:@]

[:'(]

Utspekulerte ondskapsfulle mennesker.

Har ikke sett på, men jeg er rimelig anti-abort..

ORIGINAL: .Lolla.

Ble ganske irritert selv. Lovte mødrene både penger og hjelp, også får de ingenting!
Synes spesielt synd på hun 6 barnsmoren.

Også vise de drastiske videoene, påstå at man kan dø å aldri få barn igjen hvis man tar abort. [8|] Greit at man er mot abort, men går jo an å holde seg til fakta.

Uff, ja[:(]
Så flott at du beholder barnet! Vi skal hjelpe deg! Se her, her skal du få velge deg ut et kosedyr[8|][8|][8|]

Jeg ville se, men mannen var visst ikke helt enig [8D] Kan noen fortelle hva det handlet om?

jeg syns det var helt fantastisk når hun påstod at kondom var 85% sikkert...
Og når jenta sa 99,9%, sa hun bare "nei du har feil, det er 85% sikkert"
LOL!!!
De farer jo bare med svada, og disse fostrene? 8 uker? Det er MYE mer utviklet enn 8 uker!!

INGEN gleder seg til en abort, eller virkelig "ønsker" det. Men det er nødvendig for mange...
Man skal ikke gi dem enda mer problemer med samvittigheten enn det..

ORIGINAL: Almyrida81

Dummeste jeg har sett..
Abort gjort av fagfolk er jo faktisk en positiv ting.. Tar man vekk den muligheten så går vi jo tilbake til oldtiden da man gjorde det hos eldre kvinner som rota borti der med en strikkepinne liksom.. For belive it or not, folk tok abort i gamle dager og..! FØR den muligheten kom..

Ja, det er nettopp det. Alternativet tif selvbestemt abort er så veldig mye verre. Tror mage abortmotstandere ikke har tenkt riktig gjennom hva alternativet er.

Back
Topp