se på nrk1

hvorfor vi er feite....
Trenger ikke å se på noe program for å vite hvorfor jeg er feit. Jeg er lat, svak og altfor glad i alt av usunn mat:p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

It's in the braaaaaaain.... det handler i følge disse forskerne om mer enn viljestyrke - det handler om hormoner, gener osv...

Trenger ikke å se på noe program for å vite hvorfor jeg er feit. Jeg er lat, svak og altfor glad i alt av usunn mat:p

Ha ha ha...

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

It's in the braaaaaaain.... det handler i følge disse forskerne om mer enn viljestyrke - det handler om hormoner, gener osv...
Så det er ikke min feil? Supert, da kan jeg fortsette å leve som jeg gjør uten dårlig samvittighet;)

Så det er ikke min feil? Supert, da kan jeg fortsette å leve som jeg gjør uten dårlig samvittighet;)

HAHAHA... mhmm... :P
Det er litt artig da.. de har testet tvillinger.. og begge er bærere av feit-genet.. men hos den ene har det skrudd seg på og hos den andre ikke.. så en er tynn og en er tjukk... så prøver de å finne ut av når det skrudde seg på, og hvorfor - og selvfølgelig hvordan de kan få skrudd det av igjen!

Jeg vil også skru av feitegenet mitt...

Hit og, mangler noen kg. Men sitter vel i hjernen å være tynn og da kanskje.. Siden je aldri blir no større

Tar imot jeg også..

Og begge mine foreldre er overvektige så jeg burde jo ha det genet?

Da er nok ditt skrudd av Bodilmor ;) Burde jo vært bruksanvisning til det genet da, så man kan skru det av og på til man blir fornøyd!

Av og på knapp hadde vært kjekt:) skal tru om d fins den person som er helt 100%fornøyd m kroppen sin..?

Da er nok ditt skrudd av Bodilmor ;) Burde jo vært bruksanvisning til det genet da, så man kan skru det av og på til man blir fornøyd!

Ikke sant hehe, men plutselig kommer det vel..

Back
Topp