Se på mine vogner :)

AnonyMus

Forumet er livet
Jeg har vært så heldig å fått tak i litt vogner jeg....

City Cross har vi ny fra 2010:

Denne Emmaljunga søskenvogna fra 2007 kjøpte vi nå for 2200,- inkl en mykbag, regntrekk og vintertrekk:

Simo kombi 2002 har vi FÅTT, så nå har vi sovevogn til bhg:

Det siste vi mangler da er en liten trille av noe slag emoticon

Noen forslag på hva som er bra der? 
Blir bare brukt til shopping og sånn, en som er lett å ta inn og ut av bilen, helst med kalesje og ihvertfall delvis liggestilling.
Enten brukt (gi meg gjerne linker fra Hedmark, Oppland, Akershus-området) eller rimelige nye.

Vi har kjøpt denne : http://www.babyshop.no/vogner/paraplytrille/fushion-trille 

Ligger konstant i bilen, og er godt fornøyd med den :-) (Den eldre versjonen som vi har heter Titanium baby breeze.. vi kjøpte brukt)

Så fiiiine vogner ;D Heldig med å ha fått bhg vogn da, håper vi finner noe billig snart! :)

Vi har bare en enkel Carena Easy vi, kostet 699 for den gamle modellen. Bruker den bare til shoppingvogn, så gadd ikke bruke mye penger på den siden City Crossen er veldig fin som sportsvogn :) 

Fiine vogner!:) Vi har bare en liten trille fra brio vi (men den har ikke kalesje eller noe da), bruker som regel citycrossen, syns ikke det er noe stress å ta den med;)

Åh, søskenvogn, så koselig! Kjempebra deal du fikk da! Og supert med gratis barnehagevogn! :-D Vi har ikke kjøpt trille enda vi. Vi skal arve en McLaren. Men hvis vi ikke får arve den til den trengs (neste flyur tenker jeg), så kjøper vi nok en. Men jeg aner ikke hvilken, har ikke titta på det i det hele tatt. Nei, dette var det ikke mye hjelp i. ;) Kanskje du finner et kupp på Finn?

Takk jenter :) Da skal jeg sjekke litt neste gang jeg skal på en barneutstyrs-butikk :)

Back
Topp