Se på disse to...

De er så herlige!
Ingen søskenbilder på en stund her 

Fru H skrev:
De er så herlige!
Ingen søskenbilder på en stund her 

Vil gjerne se bilde av Teodor også:) 

Å helledussen noe så nydelig. emoticon 

Utrolig søte:)! kommer vel kanskje ett søskenbilde herifra snart:p!

Så nydelige de er!!

Så søte jenter du har.
Jeg tror ingenting gleder meg mer enn når jeg ser gutta mine har det morsomt sammen, trøster hverandre eller gir  hverandre en kos

Veldig koselig bilde av to nydelige jenter! :)

Her er et bilde av mine to tatt på søndag. Amelie var illsint hver gang sykkelen sto i ro, men Jenny var ihvertfall en tydelig stolt storesøster som kun sykle litt med lillesøster.
[image]img850.imageshack.us/img850/1999/28082011483.jpg[\image]

Så herlig, Neom! Tydelig at storesøstre og lillesøstre kan ha glede av hverandre! Mye å glede seg til:)

Jeg tok forresten tipset ditt og var hos Eva Rose. Ved en feil møtte hun ikke opp da vi skulle ha time, men det resulterte i at vi fikk masse gratis bilder (fikk ny time til dagen etter). Det ble 22 bilder til slutt, og jeg ble utrolig fornøyd!!

Så bra du ble fornøyd, Almara! Veldig greit å få noen ekstra bilder. Ikke at det gjør det lett å velge ut noen å ha på veggen men... :P

Neom skrev:
Så bra du ble fornøyd, Almara! Veldig greit å få noen ekstra bilder. Ikke at det gjør det lett å velge ut noen å ha på veggen men... :P

Joda, det gikk greit. Det var noen som pekte seg ut:) 
Gratulerer med lillesøster i morgen, forresten! Ett år allerede! Wow. Tida går så fort. Planer for dagen? Mannen min blir 32 i morgen, har levd litt lenger.....:)

Takk for det! Et år har virkelig gått utrolig for. Føles virkelig som om hun akkurat ble født.

Hadde fering med to vennepar med barn i samme alder igår, og en roligere feiring med besteforeldre idag. :)

Du må hilse mannen din og gratulere med dagen idag. Håper dere har hatt en koselig dag. :)

Så skjønne Neom. 

Her er mine to. Favorittaktiviteten for tiden er "bære lillesøster".

*Smelt*, Sukkertopp!
Så herlige søsken novemberbarna har fått, og så fine storesøsken de er! Stolte og skjønne! Jeg går rundt og føler på at jeg vil ha flere barn selv. Men mannen min vil ikke høre på meg :( Så her har jeg nok enda færre muligheter enn deg, Sukkertopp. 

Hadde ikke sett bilder av Anna før, gurimalla så skjønt smil! Felix så like fornøyd ut, sterk gutt! Her tør jeg ikke la Alma bære Luna helt enda.. Men det blir mye til at Luna sitter på fanget hennes. 

Neom skrev:
Takk for det! Et år har virkelig gått utrolig for. Føles virkelig som om hun akkurat ble født.

Hadde fering med to vennepar med barn i samme alder igår, og en roligere feiring med besteforeldre idag. :)

Du må hilse mannen din og gratulere med dagen idag. Håper dere har hatt en koselig dag. :)

Jo, takk! Hadde en koselig dag, men litt preget av at han var småsyk og manglet søvn, dessverre. Orket ikke mye i går, men tok med jentene ut en stund så han fikk litt tid til å slappe helt av. I dag er det jeg som har bursdag, så her fortsetter vi med kakespising:)

almara skrev:
*Smelt*, Sukkertopp!
Så herlige søsken novemberbarna har fått, og så fine storesøsken de er! Stolte og skjønne! Jeg går rundt og føler på at jeg vil ha flere barn selv. Men mannen min vil ikke høre på meg :( Så her har jeg nok enda færre muligheter enn deg, Sukkertopp. 

Hadde ikke sett bilder av Anna før, gurimalla så skjønt smil! Felix så like fornøyd ut, sterk gutt! Her tør jeg ikke la Alma bære Luna helt enda.. Men det blir mye til at Luna sitter på fanget hennes. 

Uffda, det er en vanskelig ting å ønske forskjellig. Det er jo veldig mange som ombestemmer seg etterhvert, men det er nok dumt å håpe på noe man kanskje ikke kan få. :S 

Det er først den siste uken at jeg har latt Felix bære Anna, og han må spørre om lov først hver gang. Tidligere var hun for liten, Luna er nok alt for liten. Nå har Anna god balanse når hun sitter, så hun finner balansen igjen når hun settes boms ned på gulvet etter bæring. Hun er også veldig stødig til å sette seg ned fra stående selv, selv om hun ikke kan stå lenge helt uten støtte. Jeg fant ut at jeg like gjerne kunne lære ham å bære henne riktig, bakfra og med armene rundt magen hennes, så slapp jeg alle forsøkene på å løfte henne opp etter ankler, haken, halsen, albuene, og ørene. :P Aner ikke hvordan han fikk løftet henne så høyt på det bildet, for vanligvis subber tærne hennes i gulvet. Han har ikke mistet henne ennå, men jeg tenker litt kaldt at den dagen det skjer, så er det ikke større fall enn det hun faller når hun selv har reist seg opp. 

Så nydelige sommerbarn knøtt i november. 

Back
Topp