SE PÅ NEWTON PÅ SØNDAG ETTER BARNE-TV !!!!

Emz mamma

Elsker forumet
Da skal de "lage barn" på laboratoriet, altså er program om prøverørsbefruktning [:)]

Takk for tipset det må jeg se, du er en knupp du Emmas mamma[:D]

ORIGINAL: enlitenen

Spennende![:D] Bra at de setter fokus på det! Blir jo bare flere og flere til på den måten! [;)]

Ja, er så spent på hvordan de forklarer barn og ungdommer dette. Og jeg kjente igjen utstyret på lab'en,så jeg er spent jeg [:D]

ORIGINAL: twinanne

Takk for tipset det må jeg se, du er en knupp du Emmas mamma[:D]

Jeg så litt av det klippet på nrk nett-tv. Ikke glem at man kan se de fleste av nrks programmer der, om noen skulle glemme å se newton på søndag [;)]
Var litt morsomt da de forklarte at man kakket sæden i svime [:D] Hørtes liksom ut som en liten person! [:)]

ORIGINAL: enlitenen

Spennende![:D] Bra at de setter fokus på det! Blir jo bare flere og flere til på den måten! [;)]

enig i dette[:)]

ORIGINAL: Guria

Jeg så litt av det klippet på nrk nett-tv. Ikke glem at man kan se de fleste av nrks programmer der, om noen skulle glemme å se newton på søndag [;)]
Var litt morsomt da de forklarte at man kakket sæden i svime [:D] Hørtes liksom ut som en liten person! [:)]

Sa de det?! [:D] 
Er det fra St.Olavs de har laget episoden tro?

ORIGINAL: Emmas mamma!

Jeg har bare sett klippet, så er ikke sikker på om det er St.Olavs. Men legen som forklarer er trøndersk, så det er jo mye mulig.. Kanskje du kjenner igjen lokalene? Jeg har ikke sett så veldig mye av St.Olavs enda..

Legger link her, så kan de av dere som er litt nysgjerrige (sånn som meg), snik titte på programmet [:D]
http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/347516

Utrolig spennende..Kan ikke gå glip av det[;)]...Synes det er rart å se hvordan det hele begynte..Og nå sitter jeg høygravid med en liten gutt som bevege seg som bare det[:D]

Takk for tipset det må jeg se, du er en knupp du Emmas mamma

Er ikke sikker, men kan det være Dr. Kahn som snakker? Han er jo opprinnelig fra Trondhjem, men holder til i Porsgrunn nå. Han som utførte det første forsøket i Norge [;)]

Det er godt mulig. Det er jo der mange av Newton-programmene er spillt inn, så hvorfor ikke dette.

Jeg har bare sett klippet, så er ikke sikker på om det er St.Olavs. Men legen som forklarer er trøndersk, så det er jo mye mulig.. Kanskje du kjenner igjen lokalene? Jeg har ikke sett så veldig mye av St.Olavs enda..

Legger link her, så kan de av dere som er litt nysgjerrige (sånn som meg), snik titte på programmet [:D]
http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/347516

Jeg kjente ikke igjen mannen fra klippet... tror jeg har vært borti alle legene på st.olavs - fertilitetsklinikken .... morsomt da de kakket til sædcellen ja  [:D]

http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/348566 legger ved en link eg til episoden[:)] Glømte sjøl heilt ut Newton i dag, men såg på nettet etter på[;)] 

Jeg husket det akkuratt for sent, da drev de med skøyting. Men, jeg så også episoden på nettet, dvs mannen så også. Spennende å se hvordan det egentlig gjøres da[;)]

hvordan fikk dere til å se klippet? det må være noe galt...jeg får ikke opp riktig bilde og farger...

Hun som sugde opp det befrukta egget har jeg hatt hos meg under innsetting ved flere av gangene. Det er egentli helt sjukt at dette går ann, med tanke på alt som skal "klaffe".... og da mener jeg alle barn som er blitt til ved naturmetoden også....

Har ett barn i barnehagen her som er ett "fryseforsøk" og har jo tatt meg mange ganger i å se på han og tenke ; er alt som det skal.... IKKE for at det er noe galt med gutten, han er som alle andre barn, MEN har har vært nedfryst.... merkelige greier.....

meg og sambo såg den på nette no[:D]

Back
Topp