http://www.buzzfeed.com/ryanb24/if-childrens-drawings-were-made-into-toys-te-2bzf
En slik vil jeg gjerne ha!
En slik vil jeg gjerne ha!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ja, mange blei jo nærmest som en Lamazeleke...mens andre blei mer groteske!Det var kjempestilig!![]()
ja, mange blei jo nærmest som en Lamazeleke...mens andre blei mer groteske!![]()
du venter i spenning på hva Asles kreasjoner blir å bestå av m.a.o.?Kommer jo litt ann på hva slags skapning man fostrer og dennes bisarre fantasi![]()
du venter i spenning på hva Asles kreasjoner blir å bestå av m.a.o.?![]()
ELLER så blir han kanskje skuffende ordinær?Vel.. Med de foreldrene han har, så er det fort gjort at han blir noget spesiell..hihi
ELLER så blir han kanskje skuffende ordinær?![]()
Faren satt og spekulerte i kommende ungdomsopprør sist han var hjemme, og kom frem til at det antagelig ville bestå i crew-cut hårsveis, caps eller pastellfarget piquet..![]()
hahaha, ja det hadde vel VIRKELIG vært en katastrofe!!!Faren satt og spekulerte i kommende ungdomsopprør sist han var hjemme, og kom frem til at det antagelig ville bestå i crew-cut hårsveis, caps eller pastellfarget piquet..![]()
Litt spent på snuppa her også, det kan bli skikkelig interessant hehe![]()
hahaha, ja det hadde vel VIRKELIG vært en katastrofe!!!![]()
![]()
Syns jeg ser henne i rosa tyllskjørt og paljetterhihi
Hehe mammas mareritt![]()
Hehehe Tidlig i svangerskapet må jeg tilstå at jeg syns det hadde vært litt stas om jeg ventet ei jente. Tenkte at siden jeg er så clueless på alle måter, så kunne det være hendig å få en av sitt eget kjønn. Men når jeg fikk tenkt meg om, så tenkte jeg at det var i grunnen veldig greit å bli guttemammaTror jeg har mer til felles med gutta, liksom. Ikke bare slipper jeg dette rosa-styret og Hello Kitty, men jeg vil tro mine sveise- og snekkerkunnskaper og hang til guttete ting vil bli satt mer pris på av en liten banditt enn ei lita prinsesse
Det er ikke som om det er no sminketips å hente her i gården
Kunne vært heldig å fått ei lita tulle med avvikende interesser som sin mor, men ville ikke satset penger på det
![]()
Hehe, jeg var så SIKKER jeg kom til å få en gutt, noe annet gikk lissom ikke an, så jeg fikk hekt sjokk når de sa det var ei jente heheMen er veldig glad for det, hun er allerede like snodig som foreldrene hehe
![]()