Se noe så originalt!!! :D

Hehehe så moro! :D

Så tøft:D:D:cool:

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Ja, tenker det må være et fint minne å få laga av en av tegningene til ungene :D

Det var kjempestilig! :D:D

ja, mange blei jo nærmest som en Lamazeleke...mens andre blei mer groteske! :p

Kommer jo litt ann på hva slags skapning man fostrer og dennes bisarre fantasi :P;):D

du venter i spenning på hva Asles kreasjoner blir å bestå av m.a.o.? :p

Vel.. Med de foreldrene han har, så er det fort gjort at han blir noget spesiell.. ;):p hihi

ELLER så blir han kanskje skuffende ordinær? :p

Faren satt og spekulerte i kommende ungdomsopprør sist han var hjemme, og kom frem til at det antagelig ville bestå i crew-cut hårsveis, caps eller pastellfarget piquet.. ;):P

Faren satt og spekulerte i kommende ungdomsopprør sist han var hjemme, og kom frem til at det antagelig ville bestå i crew-cut hårsveis, caps eller pastellfarget piquet.. ;):p

Litt spent på snuppa her også, det kan bli skikkelig interessant hehe:-)

Faren satt og spekulerte i kommende ungdomsopprør sist han var hjemme, og kom frem til at det antagelig ville bestå i crew-cut hårsveis, caps eller pastellfarget piquet.. ;):p
hahaha, ja det hadde vel VIRKELIG vært en katastrofe!!! ;) :P

Hehe mammas mareritt:)

Hehehe Tidlig i svangerskapet må jeg tilstå at jeg syns det hadde vært litt stas om jeg ventet ei jente. Tenkte at siden jeg er så clueless på alle måter, så kunne det være hendig å få en av sitt eget kjønn. Men når jeg fikk tenkt meg om, så tenkte jeg at det var i grunnen veldig greit å bli guttemamma :P Tror jeg har mer til felles med gutta, liksom. Ikke bare slipper jeg dette rosa-styret og Hello Kitty, men jeg vil tro mine sveise- og snekkerkunnskaper og hang til guttete ting vil bli satt mer pris på av en liten banditt enn ei lita prinsesse ;):p:rolleyes: Det er ikke som om det er no sminketips å hente her i gården :p Kunne vært heldig å fått ei lita tulle med avvikende interesser som sin mor, men ville ikke satset penger på det :p

Hehehe Tidlig i svangerskapet må jeg tilstå at jeg syns det hadde vært litt stas om jeg ventet ei jente. Tenkte at siden jeg er så clueless på alle måter, så kunne det være hendig å få en av sitt eget kjønn. Men når jeg fikk tenkt meg om, så tenkte jeg at det var i grunnen veldig greit å bli guttemamma :p Tror jeg har mer til felles med gutta, liksom. Ikke bare slipper jeg dette rosa-styret og Hello Kitty, men jeg vil tro mine sveise- og snekkerkunnskaper og hang til guttete ting vil bli satt mer pris på av en liten banditt enn ei lita prinsesse ;):p:rolleyes: Det er ikke som om det er no sminketips å hente her i gården :p Kunne vært heldig å fått ei lita tulle med avvikende interesser som sin mor, men ville ikke satset penger på det :p

Hehe, jeg var så SIKKER jeg kom til å få en gutt, noe annet gikk lissom ikke an, så jeg fikk hekt sjokk når de sa det var ei jente hehe:-) Men er veldig glad for det, hun er allerede like snodig som foreldrene hehe:-)

Hehe, jeg var så SIKKER jeg kom til å få en gutt, noe annet gikk lissom ikke an, så jeg fikk hekt sjokk når de sa det var ei jente hehe:) Men er veldig glad for det, hun er allerede like snodig som foreldrene hehe:)

Man forelsker seg så grundig i den lille skapningen at det spiller ingen rolle :D Man kan kanskje ha hatt meninger om dette og hint sånn i forkant, men man er villig til å kaste alle prinsipper over bord og gjøre alt for å tekkes den lille når alt kommer til alt ;):D
Jeg gleder meg så vilt mye til å innrede barnerom når vi kommer til Oslo :D Har tusen idèer, så problemet blir å begrense seg og gå for èn ting :p:rolleyes: Jeg har aldri sett på meg selv som et morsemne, men jeg ble helt tussete da jeg fikk den lille skapningen min ;):rolleyes:o_O

Back
Topp