Se morkaken

Mamamoo13

18.10.13 <3
Sensommerbarna 2016
Litt kinky spørsmål. Men er det vanlig at man får se morkaken etter fødsel? Hadde ks sist og morkaken ble sendt til obduksjon. Så jeg fikk aldri tilbudet heller. Men jeg er usikker på om det er noe jeg har lyst til eller ikke... har lest om folk som graver den ned i hagen...

Litt kinky spørsmål. Men er det vanlig at man får se morkaken etter fødsel? Hadde ks sist og morkaken ble sendt til obduksjon. Så jeg fikk aldri tilbudet heller. Men jeg er usikker på om det er noe jeg har lyst til eller ikke... har lest om folk som graver den ned i hagen...
Med første så vi ikke, spurte ikke heller. Angret litt på det. Med nr 2 spurte vi om å få se, mannen tok ett par bilder ;) Var bare litt nysgjerrig på hvordan dette så ut. Litt fascinerende! Men vet ikke om du får se om du ikke spør :)

Jeg fikk tilbudet om det sist, tror jeg. De viste den i allefall frem etterpå. Det var vel ikke akkurat det flotteste jeg har sett:confused5 Så har ikke behovet for å gjøre det igjen i allefall :P

Jeg fikk se den forrige fødsel (dei spurte).
Må si det er fasinerende :) greit at den ikke er så pen å se på, men steik for noen funksjoner og næringer den har gitt babyen (dei forklarte kjapt om den å sann). Angrer ikke! :) (men tok den ikke med hjem nei), men skal visst være fantastisk næring til jorda/ting man dyrker ;) hehe

Nei uff, Hehe. Tror ikke jeg såg den, og tror heller ikke st de spurte. Men de så over selv at alt var som det skulle med den mener jeg. Og det holdt for meg. Den blir ikke meg hjem vertfall.

Fikk tilbud om å se den ja - angrer ikke. Fascinerende sak <3 Tror jeg vil se denne gangen også.

Fikk også se fostersekken :) Husker den mest for å si det slik.

Jeg har skrevet i fødebrevet at jeg tror jeg vil se den. Mannen vil absolutt IKKE se den :p

Vi kommer ikke til å ta den med hjem og grave ned i hagen..

Jeg så den ikke sist, og kan ikke huske om jeg fikk tilbudet heller. Det er mye mulig...

Men denne gangen har jeg tenkt å be om å få se den, er jo et fascinerende organ!

Er vanlig tror jeg. Jeg vil ikke se, men skal si på neste kontroll på svangerskapspoliklinikken, om de har behov for det. Så kan de gjerne bruke den i forskning!

Jeg vil gjerne se den, er førstegangs så tenker det kan være spennende å bare titte litt :) Samboer er helt uenig og sier den skal holdes langt unna han :p

Hehe. Tror jeg skal takke ja til å se den hvis jeg får tilbudet. Den er jo helt unik og har blitt til inni magen akkurat som babyen. Den har jo sørget for å gi næring til babyen i ni måneder. Den gjør iallefall jobben sin dette svangerskapet i motsetning til sist. Men ekkel er den nok :p

Jeg vil gjerne se den, er førstegangs så tenker det kan være spennende å bare titte litt :) Samboer er helt uenig og sier den skal holdes langt unna han :p
Haha. Si til samboeren din at i noen kulturer så spiser mannen morkaken :p

Haha ja! Vil gjerne slippe å se på :p Jeg mener jeg leste at Tom cruise og john travolta spiste morkakene... men det kan være oppspinn :D
Å herre min! Håper egentlig det er oppspinn! Men nå lever vi i en verden med en del syke mennesker og tradisjoner rundt om også så hadde ikke forundret meg at noen faktisk gjør sånt... :\

Å herre min! Håper egentlig det er oppspinn! Men nå lever vi i en verden med en del syke mennesker og tradisjoner rundt om også så hadde ikke forundret meg at noen faktisk gjør sånt... :\

Har hørt det samme om Tom Cruise. Forundrer meg ikke så veldig, verden er full av skrullete kjendiser. De er vel begge mormonere også tror jeg.

Mannen her i huset skal i alle fall helt klart ikke spise den hehe :-)

Har hørt det samme om Tom Cruise. Forundrer meg ikke så veldig, verden er full av skrullete kjendiser. De er vel begge mormonere også tror jeg.

Mannen her i huset skal i alle fall helt klart ikke spise den hehe :)

De er jo scientologer:eek:. Vet ikke om de har gjort det, men ett par av Kardashian søstrene spiste sine etter å ha fått lagd det i pilleform:hungover:

Back
Topp