Se min OPPDATERT!!!!!!!!!!

Ida82

Forumet er livet
Ja da ble det nok en gang rett til h...[:(][:(] Var på ul torsdag som var (når jeg trodde jeg var 7 uker på vei).. fant ingen hjerteslag[:(] slutta nok antakelig noen dager i forveien..

Da har vi et søskenforsøk igjen! Hvis ikke det går, blir vesla enebarn!! Og ho som sier hver dag at ho vil bli storesøster (mange i barnehagen som har fått småsøsken). Gjør ikke akkurat dette lettere[:(]

ORIGINAL: Ida82

nye ticker[:)][:)][:)] Da prøver vi oss igjen. Men denne gangen SKAL det gå bra!!!!! Vært og tatt blodprøve med veldig bra stigning og nivå!!!

Nok en desember skatt[:)][:)] Terminen er 2.des. Regner kanskje med det blir novemberskatt siden jeg ikke kan gå over tida pga diabetesen... Men uansett så er mars en hellig måned for oss, er da det går bra[:)][;)]

Herreguuuuuud IDA! gratulere sååå mye!!! <3 <3 Denne gangen SKAL det gå bra!! ååh- så spennende!!
gratulere, gratulere!!

Stooor klem fra alle oss nord!

ORIGINAL: Hege og GuttaBoys

ORIGINAL: Ida82

nye ticker[:)][:)][:)] Da prøver vi oss igjen. Men denne gangen SKAL det gå bra!!!!! Vært og tatt blodprøve med veldig bra stigning og nivå!!!

Nok en desember skatt[:)][:)] Terminen er 2.des. Regner kanskje med det blir novemberskatt siden jeg ikke kan gå over tida pga diabetesen... Men uansett så er mars en hellig måned for oss, er da det går bra[:)][;)]

Herreguuuuuud IDA! gratulere sååå mye!!! <3 <3 Denne gangen SKAL det gå bra!! ååh- så spennende!!
gratulere, gratulere!!

Stooor klem fra alle oss nord!

Takk snuppa[:)]

Gratulerer så mye [:D][:D][:D][:D]

*Hold deg fast lille spire* [:D]

Huuuuuurrrraaaa[:D][:D][:D][:D]
Denne gangen SKAL det gå bra, gratulerer så mye[:D][:D]

Tusen takk **spire_nr2**, Bouncing Buttplug og 3 stjerner[:)][:)]

Hehehe, ja jeg har faktisk spruta inn masse superlim bare for å være sikker[:D][:D][:D]

Neida, men får satse på at alt går som det skal. Er jo ingen som fortjener å miste, det er grusomt[:(]

Hipp hurra!!! Dette må gå bra[:D][:D][:D]

Gratulerer Ida:) Håper alt år bra!
Mars er en fin mnd å lage barn på, uansett om det skjer på sykehuset eller hjemme på gamlemåten:)

Lykke til!

...

Vet ikke hva jeg skal si..[:(][:(][:(] Så urettferdig[&o] Håper VIRKELIG at det klaffer neste gang!!

So utruleg trist [:(] Håpar inderleg det klaffar neste gang. Klem frå meg.

Dette var veldig trist å lese[:(][:(][:(]
Krysser alt jeg har for at alt klaffer på det siste forsøket!

[:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(]
ååååh det er så uretferdig snuppa :(
håper så at det klaffer på siste forsøk!
masse lykke til!!
tenker masse på deg .

Krysser fingrene for at det går neste gang!!! Veninna mi har barn via prøverør, der klaffa det ikke før 4 forsøket. Hun var hos en homeopat i forkant av det siste forsøket, fikk beskjed om å kutte ut enkelte matvarer, spise mer av enkelte vitaminer osv, og så "retta" han litt på hoftene hennes... Om det var det som gjorde utslaget vet jeg ikke, men hun ble hvertfall gravid etterpå..

Ønsker dere masse lykke til!!! <3

Tusen takk for tankene:) De varmer:)

Og helt utrolig med ho venninna di Malin, tror nok at de homeopatene kan jobben sin. Kanskje jeg skal prøve det. Men det jeg ikke skjønner er at jeg har jo gått gravid en gang før, men nå så går det absolutt ikke... Skal uansett prøve å slanke meg litt fram til siste forsøket.. Og komme i bedre form!

Back
Topp