Se min mage.. <3

Caressa

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Tenkte ta ett bilde liggende for å se nøyaktig hvor stor livmor og mage har blitt, da bilder stående kan være litt villedende (luft i magen, full mage osv,..ser plutselig større ut enn den egentlig er :) ). Og jaggu, har fått en aldri så liten klump på den ellers flate magen :D Kjenner det så godt når jeg ligger, rekker nesten opp til navlen nå :) så var gøy å se det på bildet og! 16+1 i dag.

Vedlegg

• 1366216087756.jpg
    1366216087756.jpg
    45,7 KB · Visninger: 178
Fin :)

Taaakk, syns det er så moro å kjenne at magen har vokst :) Hvis noen fler vil dele bilder er det bare artig det? :rolleyes: :)

åh=) fine magen! sånn ca er min også når jeg ligger. og enda større om morgenen når jeg ikke har vert på do=)

Så gøy å se magene vokser!! :)

Ja det er kjempemoro :D Må få se bilde av de voksende magene deres og?? :-)

Fin kul! :)
Kan ikke se noen kul selv enda for har heng på magen etter første graviditet som aldri forsvant.

Nei, se lille kulen.... Her er det litt for mye annen mage ennå til at babymagen vises.

Har ikke noe markant når jeg ligger på ryggen synes jeg, kan se det ganske godt når jeg sitter/står :p

Så fin!:) artig å sjå at magene vokser:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Så fin mage! Her ser det bare ut som at jeg har spist litt for mye sjokolade :-P

Takk, så koselig :-) Livmoren er nesten opp til navlen nå, kjennes snålt ut! :p Ser Forøvrig ut som om jeg har spist waay 2 much snop her og når det heller mot kveld og magen ligner en luftballong :p

Fine baby-bumpen :)
Jeg ser langt fra sånn ut, masse fett som pakker inn baby-bumpen.
Har bilder, men er liksom ikke noe å vise fram synes jeg.. ;)

Fin babymage da:)
Her er det ikke så mye babymage bare fettet som henger fortsatt og skjuler babymagen;)

Fin kul ;)
Her er det ikke så mye babykul enda. Ser mest ut som jeg har kost meg litt mer med god mat (som forøvrig er sant) :p

Back
Topp