Se min kjole *nynner i vei*

Skrållan

Forumet er livet
Se, så fin kjole Ida har fått i dag! [:D] Hun har begynt å vokst fra alle de gamle finkjolene sine, og det er jo snart 17.mai, samt at vi skal i dåp og konfirmasjon i juni.. mulig hun må ha enda en kjole, når jeg tenker meg om [8D]

Men seee, så nydelig!

og bak...

Bildene er tatt med mobil, så de er litt uklare da.

Og hahaha, se på han her da! [8D] Flere som ville ha på seg kjole! "Æ å happå kjole, vårrå fiiiin æ å!"

Tusen takk Zlimet! [:D]

Ja, hermegåsa går gjerne i kjole han altså [8D]

Nydelig!

akkurat samme kjolen har vi kjøpt til zimile som skal brukes i bryllup!

Jeg tenker Zimile er like nydelig i sin kjole [:)][:)] Stod og tenkte på at den hadde vært nydelig som brudepikekjole, men hun rekker vel å vokse ut av den før vi får somla oss til å gifte oss [8D]

Så nyyyydelig[:)][:)] Begge to[:D]

ORIGINAL: Skrållan

Jeg tenker Zimile er like nydelig i sin kjole [:)][:)] Stod og tenkte på at den hadde vært nydelig som brudepikekjole, men hun rekker vel å vokse ut av den før vi får somla oss til å gifte oss [8D]

KAnksje kjolen bør være et hint på at dere burde få ut fingern? NÅÅÅÅ! [8D]
Hva slags farge skal du bruk til å¨kjolen? Synes det er så vanskelig å finen sko og jakke som er pen til...

ORIGINAL: *ZimileMamma*

ORIGINAL: Skrållan

KAnksje kjolen bør være et hint på at dere burde få ut fingern? NÅÅÅÅ! [8D]
Hva slags farge skal du bruk til å¨kjolen? Synes det er så vanskelig å finen sko og jakke som er pen til...

Hehehe! Ja, jeg har faktisk begynt å planlegge som smått jeg altså [8D] Fikk klarsignal av gubben, så lenge det ikke blir i år. Han påstår han er opptatt hver helg i år nemlig [8D] Så så langt har jeg funnet ut av det viktigste, nemlig ringene til meg (ja, jeg vil ha to siden jeg har vært ringfri i mange år nå) og kjolen min [;)] Alt det andre får vente, haha!
Huff, jeg er så usikker på farge til kjolen jeg også altså... den er jo ikke helt hvit, så føler ikke hvit blir bra... hun har et par svarte finsko hun har veldig lyst til å bruke til, så mulig jeg gir meg og hun får ha svart tilbehør!

ORIGINAL: Zlimet

Nyyydelig hun er [:)][:)] Og for en søt liten hermegås du har[8D]

enig[:)][:)] kjøpte ikke kjole til han også da??[;)][;)]

ORIGINAL: *Linn87*

ORIGINAL: Zlimet

Nyyydelig hun er [:)][:)] Og for en søt liten hermegås du har[8D]

enig[:)][:)] kjøpte ikke kjole til han også da??[;)][;)]

Næææh, burde kanskje gjort det! [8D]

Tusen takk for ungeskryt jenter! [:D] Det var litt godt å lese nå, siden det er 2 timer siden de la seg, og de fremdeles er i full gang på rommet sitt... [&o][&o] og gubben er jo aldri hjemme på kveldstid, så ingen hjelp å få..

Kjolen er fra Kappahl, en del av deres Vintage Stories-kolleksjon [:)] Kler både gutter og jenter, ser du [;)]

awww...så skjønn hun er!!
nyyyydelig kjole på ei veldig nydelig jente!!!

Back
Topp