Se min fine hund

ja det skal jeg gjøre...! han ligg her i fotenden av pleddet mitt på sofan etter morgenturen sin!
han e bare såååå kosen!
har foresten katt åsså, men han er hjemme i Tromsø å venter på oss der. Det går kjempe fint med de to sammen, katta er sjefen da...hihi!

Klem fra Kathrine

hehehe, det blir gjerne sånn med katter. De liker jo ikke å ha andre sjefer i huset. Katten vår er egentlig veldig feig, selv om han er stor som et hus. Men selv han har begynt å yppe seg litt mot andre katter hvis vi passer dem!

Sikkert helt topp å ha selskap av den lille hunden om dagen...jeg blir i så godt humør av dyr. Spesielt hunder og katter, fordi de har så fin personlighet!

M

ja å ikke minst så får jeg rørt litt på meg, skal si det trengs i denne vokse tiden [;)]
han er enormt godt selskap faktisk...men det er ikke alltid det er like morro å gå ut med han... er litt pysete med været (selv om jeg er Nordlenning), men når man først er kommet ut er det friskt og godt uansett...bare et positivt tiltak [:D]

Kathrine

Sååååååå nydelig hund du hadde!!!!![:)]

Artig liten hund. Venninna mi har ei stri lita tispe. Ho er verdens skjønneste hund, men fy for ett temperament[;)]

Den var utrolig flott.. Vi går med tanker om å anskaffe hund, kanskje det var en sånn vi skulle satse på... Passe liten....

Så nydelig hund![:D]

Så utrolig skjønn han er da[:)]

så skjønn en hun. Jeg vil også ha en hund [:(]

Det er sånn hund jeg har lyst på[:)]. Men tenkte vi skulle få oss hund etter babyen har kommet i hus.

Vi betalte 10.000 for han, å den prisen ligger vell de fleste på (?)
I tillegg betalte vi selv for å hente han, det ble noen kroner det åsså. fra Tromsø til Halden, Fly og Tog. Så tilsammen ble det nesten 15.000 kr, men det er verdt det da [:D]

Kathrine

Den var jo veldig søt da. Men vi klarer oss med 4 katter,2 undulater og en kanin[:D]

Back
Topp