SE!! *link*

SanderSabine mamsen

Forumet er livet
dytter opp jeg... synes han var så søt her når han skulle ha meg til å skrive denne annonsen...

Så søt da[:)]

ja er han ikke søt.... var på loppis i går å fant en vhs å når han skulle se den i dag funka den ikke... verden var i ferd med å gå under så jeg lovet han å skrive en annonse på finn når jeg kom fra jobb så da gjorde vi det sammen.....

Huff så trist da..Skulle gjerne ha hjulpet deg..
Har ei venninne som har en sønn som var veldig opptatt av thomas toget..Kan høre med henne om de har de filmene og lekene ennå..Å om de er interisert i å selge det..
Minn meg på det imorgen kveld så skal jeg ringe henne [:D]

ORIGINAL: Tvilling74

Har ei venninne som har en sønn som var veldig opptatt av thomas toget..Kan høre med henne om de har de filmene og lekene ennå..Å om de er interisert i å selge det..

skal prøve å huske det men går på natt uke igjen i morgen så lover ingenting....
men det hadde jo vært helt knall...

lommeboka mi tåler snart ikke mer,.. det er ikke den billigste hobbyen han har skaffet seg....[:D]

ORIGINAL: SanderogSabinemamsen

skal prøve å huske det men går på natt uke igjen i morgen så lover ingenting....
men det hadde jo vært helt knall...

lommeboka mi tåler snart ikke mer,.. det er ikke den billigste hobbyen han har skaffet seg....[:D]

Ja men ikke den værste hobbyen heller da..hihi..
Jeg skal prøve å huske det[:)]

har : "100 ting du kan gjøre med lokomotivet thomas" aktivitetsbok liggende

ubrukt, kjøpt inn med tanke på å bruke i barnehage. Er førskolelærerstudent og samler litt aktivitetsmateriale. Har masse av 3-4 andre kjente figurer men toget thomas har jeg bare denne ene boka av... Aner ikke pris- har bare ligget et par år nå. Men finner jeg ut hva portoen bli vil jeg gjerne ha igjen det for å sende den. Kan veie den i morgen. Interissert?
hadde en VHS men den endte vel under et juletre er jeg redd

ORIGINAL: Trønderpia * SAS *

har : "100 ting du kan gjøre med lokomotivet thomas" aktivitetsbok liggende

ubrukt, kjøpt inn med tanke på å bruke i barnehage. Er førskolelærerstudent og samler litt aktivitetsmateriale. Har masse av 3-4 andre kjente figurer men toget thomas har jeg bare denne ene boka av... Aner ikke pris- har bare ligget et par år nå. Men finner jeg ut hva portoen bli vil jeg gjerne ha igjen det for å sende den. Kan veie den i morgen. Interissert?
hadde en VHS men den endte vel under et juletre er jeg redd

kjempefint!!!! send meg pm når du har sjekka...
kan være det kommer sent svar fra meg for jeg skal jobbe 3 netter med mulighet for 4 netter nå fra i kveld!!![:D]

Haha.. Jeg har thomas toget vhs. Men den MIN..  haha.... Var på loppis igår[8D]

ORIGINAL: mamma_86

du å ja!!!! furu!!!!!!!!!!!! trine er liksom trine!!! hihihihihihi

ORIGINAL: SanderogSabinemamsen

ORIGINAL: mamma_86

du å ja!!!! furu!!!!!!!!!!!! trine er liksom trine!!! hihihihihihi

Er det ikke bra at jeg er meg selv da. Hehe.. Eline er jo så glad i "togen min".... Hehe.... Lille gutte jenta mi dette.... Så stolt av sin "nye" dress, fra viking, men stor lastebil på... hehe

[:D][:D][:D][:D][:D][:D]hehehehe... skjønne gutten din da.. håper han får napp da[;)]

Så søt da[:)]

*smelt*
håper han får masse svar!!!Har desverre ikkenoe thomas toget her i hus.
[:)]her er det pirater og prinsesser det går i![;)]

Back
Topp