SanderSabine mamsen
Forumet er livet
Sander har fått være litt sjef i dag å da skulle vi visst gjøre det her... hehe...
http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=13163663&sid=xz5cabpiUBn483866&pos=null&tot=null&WT.svl=Link
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Tvilling74
Huff så trist da..Skulle gjerne ha hjulpet deg..
Har ei venninne som har en sønn som var veldig opptatt av thomas toget..Kan høre med henne om de har de filmene og lekene ennå..Å om de er interisert i å selge det..
Minn meg på det imorgen kveld så skal jeg ringe henne [:D]
ORIGINAL: SanderogSabinemamsen
ORIGINAL: Tvilling74
Huff så trist da..Skulle gjerne ha hjulpet deg..
Har ei venninne som har en sønn som var veldig opptatt av thomas toget..Kan høre med henne om de har de filmene og lekene ennå..Å om de er interisert i å selge det..
Minn meg på det imorgen kveld så skal jeg ringe henne [:D]
skal prøve å huske det men går på natt uke igjen i morgen så lover ingenting....
men det hadde jo vært helt knall...
lommeboka mi tåler snart ikke mer,.. det er ikke den billigste hobbyen han har skaffet seg....[:D]
ORIGINAL: Trønderpia * SAS *
har : "100 ting du kan gjøre med lokomotivet thomas" aktivitetsbok liggende
ubrukt, kjøpt inn med tanke på å bruke i barnehage. Er førskolelærerstudent og samler litt aktivitetsmateriale. Har masse av 3-4 andre kjente figurer men toget thomas har jeg bare denne ene boka av... Aner ikke pris- har bare ligget et par år nå. Men finner jeg ut hva portoen bli vil jeg gjerne ha igjen det for å sende den. Kan veie den i morgen. Interissert?
hadde en VHS men den endte vel under et juletre er jeg redd
ORIGINAL: mamma_86
Haha.. Jeg har thomas toget vhs. Men den MIN.. haha.... Var på loppis igår[8D]
ORIGINAL: SanderogSabinemamsen
ORIGINAL: mamma_86
Haha.. Jeg har thomas toget vhs. Men den MIN.. haha.... Var på loppis igår[8D]
du å ja!!!! furu!!!!!!!!!!!! trine er liksom trine!!! hihihihihihi