Se kjønnet

CK993

Andre møte med forumet
Hei
Jeg var på ultralyd på fredag for å måle nakkefold å se at alt var bra. Hadde også ett håp om å få se kjønnet, men gynekologen sa hun ikke kunne se det. Babyen ble målt til 13+6. Noen som kan se kjønnet på babyen? Eller hva dere tror? er så spent! Hjertelyden ble målt til 146, om det har noe å si.

Vedlegg

• B46E7FA1-3309-4838-A132-7DE25B6E2900.jpeg
    B46E7FA1-3309-4838-A132-7DE25B6E2900.jpeg
    25,2 KB · Visninger: 102
Hei
Jeg var på ultralyd på fredag for å måle nakkefold å se at alt var bra. Hadde også ett håp om å få se kjønnet, men gynekologen sa hun ikke kunne se det. Babyen ble målt til 13+6. Noen som kan se kjønnet på babyen? Eller hva dere tror? er så spent! Hjertelyden ble målt til 146, om det har noe å si.
Hvis ikke gynekologen ser som tross alt er utdannet tror jeg ikke du skal basere deg på oss som Ikke har peiling hehehe :)
Kan ikke se den tappen de ser kjønn på på bildene dine så det er umulig å tyde :)

Hvis ikke gynekologen ser som tross alt er utdannet tror jeg ikke du skal basere deg på oss som Ikke har peiling hehehe :)
Kan ikke se den tappen de ser kjønn på på bildene dine så det er umulig å tyde :)

hehe, nei selvfølgelig ikke. Tenkte om noen klarte å se. Er nok vanskelig å se på bildene, så må nok bare vente til oul, selvom det føles en evighet til.

ja, jeg hadde ett skikkelig håp om å få vite det før jul. Men typisk min flaks at hun ikke kunne se det :facepalm:
18. januar er oul, så får bare smøre meg med tålmodighet :(
Kjedelig at hun ikke kunne se. Januar er lenge til.. Har oul 22 januar :(

Prøv å ta bilde av bare det øverste bildet, og legg ut det. Om nuben synes, så er det der, men bildet ble så lite på mobilen og kvaliteten blir dårlig når bildet lastes opp - så jeg klarer ikke å se om den synes eller ei :)

Nei ikke helt klart men gyn mente det så ut som en gutt :)

Når jeg var på ultralyd i uke 11 så forklarte jordmor at kjønnsorganet ofte ligger når det er jente og skrår mer opp når det er gutt, Men som hun sa til meg da var at det var litt for tidlig å si. Vi skal tilbake neste uke å se. Hos baby i magen så lå kjønnsorganet så blir spennende å se hvor mye som har skjedd siden sist gang:)

Back
Topp