Se kjønn

Ivf

Forelsket i forumet
❤Januarlykke 2022❤
Er i ute 11, så er for tidlig for meg, men lurer på når dere fikk vite det? :) før jeg ble gravid, trodde jeg man ikke fikk vite noe før uke 18, men nå har jeg skjønt at man kan få vite før! Spennende å få vite hvem som gjemmer seg der :D

Sett det med begge guttene ca i uke 13

Jeg har fått vite 12+6 med begge gutta mine, denne gangen skal jeg 13+0 - og håper og tror jeg får vite da også:D Martin Lundring pleier å ha bra koll på kjønn!

Fekk vite 11+2 pga Nip test og ikkje ultralyd..skal på UL I uke 13...Spent på om de klarer å se at det er en gutt der inne:happy::Heartred

Jeg har fått vite 12+6 med begge gutta mine, denne gangen skal jeg 13+0 - og håper og tror jeg får vite da også:D Martin Lundring pleier å ha bra koll på kjønn!
Er det han du skal til? Bor langt unna han, men har hørt om han faktisk :D

Fekk vite 11+2 pga Nip test og ikkje ultralyd..skal på UL I uke 13...Spent på om de klarer å se at det er en gutt der inne:happy::Heartred
Så gøy!! Vurderte nipt selv, men kom meg ikke så langt. De er vel 100% sikre også? Gratulerer ❤️

Ja, går alltid til han - kan virkelig ikke få fullrost kompetansen han sitter på! Anbefales!!
Så bra! ❤️ Bor dessverre langt fra Jessheim(er det ikke der han er?), så får håpe min er flink også. Har en fantastisk gynekolog :)

Så bra! ❤️ Bor dessverre langt fra Jessheim(er det ikke der han er?), så får håpe min er flink også. Har en fantastisk gynekolog :)
Jessheim ja;) Tipper gynekologen din er veldig dyktig også, så det blir nok bra!:D

Back
Topp