Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gøøøy! Gutt eller jente, og stemmer det med magefølelsen din?Jeg fikk se kjønn idag! Jeg er 12+4, men hun satte meg frem til 13+0
Så utrolig gøy da! Var de veldig sikre på svaret?Sett det med begge guttene ca i uke 13
Så koselig!! Jeg fikk beskjed om at jeg måtte nok vente til uke 14-15, og det virker så lenge tilJeg fikk se kjønn idag! Jeg er 12+4, men hun satte meg frem til 13+0
Var legen sikker på kjønnet?Jeg fikk se kjønn idag! Jeg er 12+4, men hun satte meg frem til 13+0
Ja dette var ei ultralydjordmor som er kjent for å være veldig dyktig og sa selv at hun aldri har tatt feil Det er ei lita jente i magenVar legen sikker på kjønnet?
Jente! Fortsatt helt sykt overrasket for jeg var bombesikker på guttGøøøy! Gutt eller jente, og stemmer det med magefølelsen din?
Så gøy!!! Hva ble det? Tror jeg bestiller time i uke 14 da.Fikk vite i dag. 13+5. han var 95% sikker
Er det han du skal til? Bor langt unna han, men har hørt om han faktiskJeg har fått vite 12+6 med begge gutta mine, denne gangen skal jeg 13+0 - og håper og tror jeg får vite da også Martin Lundring pleier å ha bra koll på kjønn!
Så koselig! GratulererJa dette var ei ultralydjordmor som er kjent for å være veldig dyktig og sa selv at hun aldri har tatt feil Det er ei lita jente i magen
Så gøy!! Vurderte nipt selv, men kom meg ikke så langt. De er vel 100% sikre også? GratulererFekk vite 11+2 pga Nip test og ikkje ultralyd..skal på UL I uke 13...Spent på om de klarer å se at det er en gutt der inne
Ja, går alltid til han - kan virkelig ikke få fullrost kompetansen han sitter på! Anbefales!!Er det han du skal til? Bor langt unna han, men har hørt om han faktisk
Så bra! Bor dessverre langt fra Jessheim(er det ikke der han er?), så får håpe min er flink også. Har en fantastisk gynekologJa, går alltid til han - kan virkelig ikke få fullrost kompetansen han sitter på! Anbefales!!
Jessheim ja Tipper gynekologen din er veldig dyktig også, så det blir nok bra!Så bra! Bor dessverre langt fra Jessheim(er det ikke der han er?), så får håpe min er flink også. Har en fantastisk gynekolog
Får tro detJessheim ja Tipper gynekologen din er veldig dyktig også, så det blir nok bra!