Se kjønn på ul

Lindanni

Forelsket i forumet
Hvor langt på vei bør jeg være før jeg tar ul, viss jeg vil vite kjønnet..?
 
Det er vanligvis ikke før på oul i uke 18-20 ca. De KAN nok se det før det, men mange ønsker ikke å si noe pga risiko for feil svar. [emoji6]
 
Ihvertfall ikke før du er 12 uker. Det har de ikke lov til. Også varierer det nok fra sted til sted hva de gjør fordi det kan være vanskelig å se såpass tidlig.
 
Vil du være mer sikker på svaret du får på ul ville jeg ventet til uke 18. Jeg kjenner ei som var på ul i uke 12 vel, og fikk vite de venta jente. Ut kom en gutt :p
 
Søskenbarnet mitt var på 3 ul, med forskjellige teknikkere. Alle sa jente og ut kom det gutt [emoji23]
 
Last edited:
Sniker fra desember.

Vi fikk vite det gaanske sikkert 13+1 men det var hos en veldig flink spesialist (privat). Jeg vet mange har fått vite ganske sikkert i uke 12-13. Pass i hvert fall på å gå til noen som er flinke på tidlig ultralyd, gjerne noen andre har erfaring fra. Mange har ikke kunnskapen eller utstyret til å si noe om det så tidlig.
 
Noen som vet om en flink spesialist i Bergensområdet?? [emoji4][emoji4]
 
Vil du være mer sikker på svaret du får på ul ville jeg ventet til uke 18. Jeg kjenner ei som var på ul i uke 12 vel, og fikk vite de venta jente. Ut kom en gutt :p
Huff..
Jaja, da fikk de seg en overraskelse [emoji106]
Men om jeg tar tul, ser de det nok på den oul om det ikke stemmer
 
Noen som vet om en flink spesialist i Bergensområdet?? [emoji4][emoji4]
Jeg var på Volvat på TUL sist hos ei dame som heter Ayfer Alhirmizi. Syns hun var kjempe flink og skal dit igjen denne gangen når jeg er rundt 12 uker :) Var 13+0 sist gang. Hadde lest mange som anbefalte henne før jeg bestilte og :)
 
Jeg var på Volvat på TUL sist hos ei dame som heter Ayfer Alhirmizi. Syns hun var kjempe flink og skal dit igjen denne gangen når jeg er rundt 12 uker :) Var 13+0 sist gang. Hadde lest mange som anbefalte henne før jeg bestilte og :)
Tusen takk!! [emoji4]
 
Back
Topp