Se kjønn fra uke 6.

villter

Forelsket i forumet
Mailykke 2018
Jeg har Googlet litt og kommet over noe interessant. Et forskningsprosjekt kom frem til at gutter lå festet på høyre side på livmoren, mens jenter på høyre.

Det er spennende og kan stemme men jentene mine, de lå veldig på høyre side de siste månedene. Noe som vil si at morkaka må ha ligget på venstre side.

Jeg spurte på ul i uke 9 hvilken side den lå. Den ligger mest til høyre. Så blir spennende å se om det faktisk blir gutt [emoji6]

7c779d5f76d8ead538bba7dd308c013a.jpg
 
Last edited:
Det stemmer med mine to barn :) spennende å se hva denne blir, den på liksom på nedsiden, men kanskje litt mot høyre, så evt gutt igjen da.
 
Sniker fra april: Her er morkaka på venstre side, og jeg venter gutt. [emoji6]
 
Ser ikke ut til at denne teorien stemmer for meg nå [emoji4]
 
df6fd7b81f15b6c9650d304eff42814d.jpg


Her var jeg 10+5, men veit ikke hva som er opp og ned[emoji12] Skal på OUL 7. desember, jeg får vel bare satse på å få svar på kjønn da[emoji4]
 
øverste bildet ditt ser likt ut som min denne gangen!! Kanskje litt mer til venstre. Så jeg er litt usikker hvordan jeg skal tolke det..

Så da er det kanskje jente? :p Skjønner ikke sånne greier jeg, haha! Jeg vet ihvertfall at det er enten jente eller gutt! :hilarious:
 
Det spørs på hvor ul apparatet er holdt. Så umulig å si hvilken side som er hva uten å spørre den som tok det [emoji17]
Jeg har er bilde der den ligger med hode til høye og et til venstre pga bildet er tatt fra hver sin side. Men da jeg spurte så ble jeg fortalt at den ligger på høyre[emoji4]
 
Det spørs på hvor ul apparatet er holdt. Så umulig å si hvilken side som er hva uten å spørre den som tok det [emoji17]

Dette var innvendig ul, og jeg er rimelig sikker på at han holder mot høyresiden min. Er det noe sånn du mener? Hehe.
 
Back
Topp