Se jeg fant *Farsdag*

MissOddsteen

Forumet er livet
Sensommerbarna 2016
Bildene fra i fjor[8D]

Frokost

Hva skal dere gjør i morgen?[:D] På farsdagen

aaaw :]

Ikke en drit!
Jeg våkner, kommer til å være litt fortomla over at det ligger ei jente i senga,før jeg kommer på at det er A***, så henter jeg Enya, tar henne med i senga, så ringer vi K, sier happy dady day,kos deg i felt,ses om 2-3 uker, også legger vi på, også gjør vi det vi alltid gjør

Vi skal til farmor og farfar å feire farsdagen[:)][:)][:)] Det gjør vi hvert år:) Jeg har kjøpt gave til både sambo og pappa`n min i dag:) Når vi våkner i morgen blir det farsdagskake og kaffe på senga[:D] Min kjære spiser havregrøt til frokost hver morgen og den lager han best selv[;)]

Her i huset var vi kreative nok til å feire farsdag en uke for tidlig, forrige fredag!
En liten glipp fra en litt sliten mamma [8D]

Stakkar pappan til dagbarnet mitt stod som ett stort spørsmålstegn da han ble overrekt hjemmelaget farsdagskort på mandagsmorgenen [8|]

Vi skal spise middag til foreldrene mine, også blir det sikkert litt kake også.
Jeg har vært litt sent ute med gavene, så sambo får en rødnese-t-skjorte.. Alle i familien har en slik, jeg er nemmelig ganske glad i det Fam Irvoll holder på med, så hvorfor ikke kjøpe disse til alle og donere bort litt penger til en bra sak i samme slengen! :)

Om morgenen er jeg såppas fjern at det blir nok ingen frokost på senga.. og heller ikke kaffen, da jeg hater kaffe og kan ikke den nye kaffetrakteren :p

Jeg har også planer om at Ragne skal tegne en liten tegning til pappan sin imorgen tidlig..

Back
Topp