Se hvilket kjønn i uke 14??

kula1882

Betatt av forumet
Jeg skal på UL i neste uker og er da i uke 14, er det noen som vet om man kan se hvilket kjønn som skjuler seg inni magen eller er det for tidlig?

Man KAN vel se det da ja :) Men det er ikke alle som er villige til å se etter, og det er alltid en liten risiko for at man ser feil siden alt er så smått :D 

Man KAN vel på en god dag se det helt ned til uke 12 ca... 

Rugekasse skrev:
Man KAN vel se det da ja :) Men det er ikke alle som er villige til å se etter, og det er alltid en liten risiko for at man ser feil siden alt er så smått :D 

Man KAN vel på en god dag se det helt ned til uke 12 ca... 

Signerer rugekasse her. Sannsynligheten for å se kjønn øker jo med hver uke, og har hørt at med god sjangse kan se kjønn fra uke 15. Så om vi skal bestille UL blir dette ikke før etter uke 15 :-)

Jeg skal på kontroll hos min fastlege neste uke. Det er 2 svangerskapskontrollen jeg slal på da. Da er jeg ca uke 13.... Fastlegen min har ul og han sjekker alltid når jeg er hos han. Så jeg håååååper å få se kjønn neste uke, men regner ikke meg det.. :)

Jeg var på 3D i uke 13+6 sist og da så vi med en gang at det var en gutt,
ingen tvil på bildene vi fikk heller 

3d er litt annerledes. for det er veldig lett å være sikker da ;) På 2d så kan de bomme uansett... så risikoen er der uansett... kjenner folk som har fått beskjed om gutt 3 ganger, og ut kom en jente og omvendt ;) Så selv om du får vite, så ta det litt sånn ikke helt helt sikkert ;) Uke 14 kan de se det hvis ungen ligger slik og maskinen er god ;)

Jeg spurte når jeg var på ultralyd i uke 9 og hun sa at man kunne se det i uke 14. Vi har planer om å bestille oss UL for å se kjønn i uke 14-15:)

Jeg skal på UL på tirsdag, da er jeg 12 uker. Der har de 3D, så kan jo hende de kan se kjønn. Er det ikke sånn at på gutter så peker "snoppen" 30 grader oppover, mens på jenter peker "knoppen" 30 grader nedover? Kanskje det går å se på 3D :)

haha knoppen og snoppen, litt morsomt igrunn :D 

Det er spennende da, håper dere får vite!

Back
Topp