Se hva vi fant!

Tekanne

Glad i forumet
Eller elektriker pappaen min fant da!!
Inne veggen over den ene døren i det nye gamle huset!!

http://elle-ellemell.blogspot.com/2010/03/en-ekte-skatt.html

Skatten skal selfølgelig sendes til de forrige eierne. Men ikke ofte man finner en ekte skatt!![:D]

OI!! [:D] Så morsomt med sånt da!

Oiii det er litt spennende når man finner sånne ting hjemme.
Syns alltid det er spennenende når man river vegger i eldre hus og se hva som fins på baksiden[:)]

Jobber som interør arkitekt å har funnet kjempe mange gamle dører inne i vegger som leder ut til ingenting[:D]

En gang fant jeg bak en vegg på et soverom en bod lingende dør og når jeg åpnet den kikket jeg rett ned i gangen til de jeg pusset opp for[8D]
Lurer på hvordan det huset egentlig så ut da det først ble bygd hehe[8D]

Jeg har lagt inn en kommentar til deg jeg. Om "tingesten" som er en skyver. [;)]

ORIGINAL: Tekanne

Eller elektriker pappaen min fant da!!
Inne veggen over den ene døren i det nye gamle huset!!

http://elle-ellemell.blogspot.com/2010/03/en-ekte-skatt.html

Skatten skal selfølgelig sendes til de forrige eierne. Men ikke ofte man finner en ekte skatt!![:D]

Så moro!! De minste skjeene er for å ha i krydderskåler på bordet... Fantes ikke så mye fancy salt- og pepperkværner da[:)] Er ganske sikker, men arrester meg gjerne hvis det er feil[:)]

Da lærte vi noe nytt i dag også[;)]!

Takk for innspill![:)]

Så kult da! Men for å være helt ærlig så tilhører de jo huseier og ikke de som hadde huset før dere... De har jo heller ikke noe tilknytning til tingene går jeg ut fra...

ORIGINAL: Laila1981

OI!! [:D] Så morsomt med sånt da!

Oh, så moro å finne noe sånnt noe i veggen :)
Den lille spade-tingsten i siste tingsten er nok en egg-serverings redskap til eggeskiver, når en serverer litt fint. Bestemor hadde en slik en, som har gått til arv til mamma og hun bruker den hvis hun har fint frokostselskap... :)

For en koselig overraskelse!
Vet du, det er deres ting, dere har kjøpt huset, og de fulgte med [:)]
Synes dere skal beholde det, jeg!
Er ikke sikkert det er de dere kjøpte huset av som har lagt de inn i veggen, og ikke at det er fra familien deres heller.

Kjempeartig å finne slike skatter i veggen, da [:)]

ORIGINAL: Indigo

For en koselig overraskelse!
Vet du, det er deres ting, dere har kjøpt huset, og de fulgte med [:)]
Synes dere skal beholde det, jeg!
Er ikke sikkert det er de dere kjøpte huset av som har lagt de inn i veggen, og ikke at det er fra familien deres heller.

Kjempeartig å finne slike skatter i veggen, da [:)]

det er nok deres...huset har bare hatt de eierne før oss. Og hva skal vi vi med det?? Kan jo være vi får en finnerlønn[:D]

Back
Topp