Se hva Noah har laget idag

Tvilling74

Forumet er livet
VIP
Her er min lille kunstrer

Smiler pent til mamman sin [:)]

De 2 store skal vi ha over sengen vår, å de 2 små skal Noah gi bort i bursdags gaver [:)]

Sååå flink han er æ.. Kan tenke meg mamma er bittelitt stolt nå ja..[:D]  en super gave å få da.. Og Noah er så vakker syns jeg,blitt stor gutt..

ORIGINAL: roastbeef`n

Sååå flink han er æ.. Kan tenke meg mamma er bittelitt stolt nå ja..[:D]  en super gave å få da.. Og Noah er så vakker syns jeg,blitt stor gutt..

Ja er ganske stolt..
Sambo og jeg skal ha vært vårt over senga våres ( de største )[:D].. De 2 andre skal være bursdagsgaver..[:D]

Så søt liten gut Noah har blitt da, en kommende kunstner, godt dere oppmuntrer ham videre på vegen, det er viktig det, he he......Men artig med slike bilder da[:)]

ORIGINAL: twinanne

Så søt liten gut Noah har blitt da, en kommende kunstner, godt dere oppmuntrer ham videre på vegen, det er viktig det, he he......Men artig med slike bilder da[:)]

Ja det er så gøy for han liker det så godt..
Han laget noen få bilder til jul oxo, men var ikke like ivrig da[:D]

Har han noen kunstneriske evner å arve fra dere som foreldre, bare lurer litt[:)]

Selv håper jeg at den som kommer i januar arver sin mors ferdigheter når det gjelder maling og kunst, min mann har ikke slike egenskaper. Det er jo så artig å skape noe, elsker å male her[:)]

Næh, så flink han er da! [:)] Skikkelig søt gutt dere har!

ORIGINAL: roastbeef`n

Så vakker han er[;)][:D]

ORIGINAL: twinanne

Har han noen kunstneriske evner å arve fra dere som foreldre, bare lurer litt[:)]

Selv håper jeg at den som kommer i januar arver sin mors ferdigheter når det gjelder maling og kunst, min mann har ikke slike egenskaper. Det er jo så artig å skape noe, elsker å male her[:)]

Tja det nærmeste kunstværk jeg kan lage er vel noe alla det han har laget her.. Samme med pappan, men syntes det er litt artig å prøve litt da..[:)]

Back
Topp