se hva jeg har laget :)

Så gøy med noe som faktisk INGEN andre har [:D]

Fy søren - du er råflink!! Og så elsker jeg den retrostilen - var mye jeg kunne tenkt meg å bestille til snuppa, ja [:D]

ORIGINAL: sweetmama

SÅ utrolig flink du er! :) syr du på bestilling? hehe.. å hvor finner du mønster til noe sånnt da? skulle absolutt ha begynt å sy selv, finner jo ingen fine sparkebukser til lillevennen...

SIGN [:)][:)][:)][:)]

ORIGINAL: Spireliten

Oi, fin! Du er så flink, jeg blir misunnelig [:-]

ORIGINAL: Nøtteknekkern

Neh,så utrolig stilig [:D][:D]

tusen takk igjen :)

hva slags stoff bruker du å hvor kjøper du stoff?

ORIGINAL: hero

jeg bruker alle slags stoffer, spørs jo hva jeg skal lage men på denne har jeg brukt ribb og babyfløyel  .
kjøper stoffer over alt fra stoff og stil, cethosdesign, sydilla, ja det er jo mange plasse å velge stoff fra

ORIGINAL: Clovek

jeg bruker alle slags stoffer, spørs jo hva jeg skal lage men på denne har jeg brukt ribb og babyfløyel  .
kjøper stoffer over alt fra stoff og stil, cethosdesign, sydilla, ja det er jo mange plasse å velge stoff fra

kjempefine ting du lager altså, hva slags blader ser du ift oppskrifter...har du gått på noe kurs eller har du lært deg dette selv? bare nygjerrige meg for jeg har lyst å lære altså... ser jo så gøy ut å lage sånne ting

ORIGINAL: Spireliten

Oi, fin! Du er så flink, jeg blir misunnelig [:-]

ORIGINAL: Clovek

kjempefine ting du lager altså, hva slags blader ser du ift oppskrifter...har du gått på noe kurs eller har du lært deg dette selv? bare nygjerrige meg for jeg har lyst å lære altså... ser jo så gøy ut å lage sånne ting

tegner noen oppskrifter selv, ellers så selger de ottobre blader på narvesen.. har lært meg sjøl å sy.. og er knalll gøy å sy. elsker den hobbyen.. men en dyr hobby da[:D][:D][:D]

Back
Topp