C love K
Elsker forumet
ORIGINAL: Snorkmaiden
Hva er linken til FB siden din ? :)
Nyskjerrig på den ugla :)
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150375983680648&set=a.10150367167345648.605849.786850647#!/pages/C-love-K/133107070072923
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Snorkmaiden
Hva er linken til FB siden din ? :)
Nyskjerrig på den ugla :)
ORIGINAL: sweetmama
SÅ utrolig flink du er! :) syr du på bestilling? hehe.. å hvor finner du mønster til noe sånnt da? skulle absolutt ha begynt å sy selv, finner jo ingen fine sparkebukser til lillevennen...
ORIGINAL: Spireliten
Oi, fin! Du er så flink, jeg blir misunnelig [:-]
ORIGINAL: hero
hva slags stoff bruker du å hvor kjøper du stoff?
ORIGINAL: Clovek
jeg bruker alle slags stoffer, spørs jo hva jeg skal lage men på denne har jeg brukt ribb og babyfløyel .
kjøper stoffer over alt fra stoff og stil, cethosdesign, sydilla, ja det er jo mange plasse å velge stoff fra
ORIGINAL: Spireliten
Oi, fin! Du er så flink, jeg blir misunnelig [:-]
ORIGINAL: Clovek
jeg bruker alle slags stoffer, spørs jo hva jeg skal lage men på denne har jeg brukt ribb og babyfløyel .
kjøper stoffer over alt fra stoff og stil, cethosdesign, sydilla, ja det er jo mange plasse å velge stoff fra
kjempefine ting du lager altså, hva slags blader ser du ift oppskrifter...har du gått på noe kurs eller har du lært deg dette selv? bare nygjerrige meg for jeg har lyst å lære altså... ser jo så gøy ut å lage sånne ting