se hva jeg har laget :)

C love K

Elsker forumet
fikk så lyst i går å lage noe spennade så fikk en ide om en skillpadde :)
måtte bare vise dere :)

Oi, fin! Du er så flink, jeg blir misunnelig [:-]

Den va dritkul!
Elske den med uglå og så ligge på FB siden din. Du e så DYKTIG[:D]

å så flink du er! [:D]
Kjempestilig!

Åh, så fiiin! Så flink du er!![:)]

tusen takk [:D][:)][:D]

du er bare kjempe flink ja [:D] kjempe stilig [:D]

ÅÅÅ. så fin den var[:)] skulle ønske jeg var like flink som deg jeg. Har akkurat fått meg symaskin, så skal nok mye øving til før jeg klarer noe lignende.

den var stilig, du er så flink[:D]

åhhh så flink du er[:D]

ORIGINAL: miapia87

ÅÅÅ. så fin den var[:)] skulle ønske jeg var like flink som deg jeg. Har akkurat fått meg symaskin, så skal nok mye øving til før jeg klarer noe lignende.

øvelse gjør mester vet du :)
tusen takk :)

Øvelse gjør mester ja[:)] Akkurat nå er jeg så utrolig stolt av mine to putetrekk som jeg sydde i går[8D] Må begynne i det enkle jeg, hehe[:D]
Hvor finner du mønster til det du lager? eller tegner du kanskje selv?

SÅ utrolig flink du er! :) syr du på bestilling? hehe.. å hvor finner du mønster til noe sånnt da? skulle absolutt ha begynt å sy selv, finner jo ingen fine sparkebukser til lillevennen...

Ååååå så flink du er...! (kunne ønske jeg var så flink)

den var KJEMPE FIN...[:)]

ORIGINAL: miapia87

Øvelse gjør mester ja[:)] Akkurat nå er jeg så utrolig stolt av mine to putetrekk som jeg sydde i går[8D] Må begynne i det enkle jeg, hehe[:D]
Hvor finner du mønster til det du lager? eller tegner du kanskje selv?

noe mønster tegne jeg selv og noe er kjøpt på kvadrat i sandnes eller i blader :)

ORIGINAL: sweetmama

SÅ utrolig flink du er! :) syr du på bestilling? hehe.. å hvor finner du mønster til noe sånnt da? skulle absolutt ha begynt å sy selv, finner jo ingen fine sparkebukser til lillevennen...

tusen takk :) ja syr på bestilling og :)

ORIGINAL: Spireliten

Oi, fin! Du er så flink, jeg blir misunnelig [:-]

Back
Topp