Se hva jeg har laget:)

Leverihåpet

Gift med forumet
En liten oppdatereing av hva jeg har laget siden jeg har vært mye borte på sykehus. Er enda heftet til det fæle stedet... Min første rangle og det er første gang jeg hekler noe som helst... Kry av meg selv[:D]

Så laget jeg ett lite kunstverk av min stedatters hånd av gips...

så utrolig nusselig[:D]

Så flink du har vært [:D]

Så nydelig[:D]

Den der er så fin.. har du oppskrifta ?? Finner ikke igjen bloggen til hun som har laget den ; og kunne godt tenkt meg å evt. prøve meg på den ! Var den lett ? Har heller aldri heklet før... [;)]

kjempe fine[:D]

kossen har du gjort det med den hånden?

ORIGINAL: Chattèm

Den der er så fin.. har du oppskrifta ?? Finner ikke igjen bloggen til hun som har laget den ; og kunne godt tenkt meg å evt. prøve meg på den ! Var den lett ? Har heller aldri heklet før... [;)]

Ja det var veldig enkelt...
Er ikke så flink meg å bytte farger så det skal jeg trenge meg på...
Skal lage flere....Så dette blir ikke den eneste...[:D][:D]
Man blir liksom hektet... Også går det så fort når en først er i gang...

http://kapteinbiff.blogspot.com/2010/09/oppskrifttutorial-pa-hekla-aperangle.html

ORIGINAL: IVFProver84

http://kapteinbiff.blogspot.com/2010/09/oppskrifttutorial-pa-hekla-aperangle.html

Ah !! Kaptein Biff var det vettu!! Takk takk !!

ORIGINAL: VilSåGjerne

kjempe fine[:D]

kossen har du gjort det med den hånden?

Jeg helte gips i en boks så ventet jeg til den nesten var stivnet så fikk jeg låne snuppa sin hånd og da klempte jeg hånden hennes oppi den og da fikk jeg hånd avtykket hennes oppi der.
Så tenkte jeg at jeg ville ha ett skikkelig håndavtrykk. så jeg ventet ett døgn til det første avstøpningen var tørket så tok jeg plastfolie over håndavtykk "figuren" som vi hadde lagen dagen før. Og helte oppi det håndavtrykket der og lot det tørke noen timer og tok det løst. Vips så hadde jeg en hånd.
Får at det skulle bli 100% for meg så fikset jeg på det med kniv rundt kantene og slik. plasten vil lage litt sporer, men det syntes jeg ikke gjorde noe.. Litt av kunsten...[:)]

Så sprayet jeg den med gullspray fra panduro og rammen er kjøpt på ikea. Utdypnings ramme

ORIGINAL: IVFProver84

Ah !! Kaptein Biff var det vettu!! Takk takk !!

Bare hyggelig.. Og lykke til med heklingen din. Gleder meg til å se verke ditt[:)]

ORIGINAL: alruto

Ååå,så fine ting[:)][:)][:)]

kjempefin rangle [:)]

Back
Topp