Se hva jeg har laget :)

Hemmelig2014

Elsker forumet
Se hva jeg har laget[:D] Min aller første bukse, ble faktisk fornøyd! Den er i str. 56, men den er litt stor i str. Målte med en annen bukse eg hadde i 56, og den var litt mindre, men det gjør ingenting. Da varer buksen bare litt lengre[:D][:D] 

Har du laget denne????
Guuuuud, så flink du er :-)

Ser jo ut som buksene på lindex jo, i de fargene jeg elsker til små guttebasser ;-)

Masse skryt til deg altså!

Kjempe fin[:D] Ser jo ut som noe du har kjøpt på butikken, så flink du er.

Så stilig den var!! Helt imponert! [:)]
har lyst å prøve å sy noen klær jeg også, har du oppskrift? [:)]

Hihih tusen takk alle sammen! [:D][:D] 

ehm.. eg er veldig dårlig på å forklare, fikk framgangsmåten og mønster av min søster[:)] Hun har funnet oppskriften i en mønster bok som heter Blødt børnetøj som dessverre ikke selges lengre[:'(] 

Flink asså! Kjempetøfft mønster! Elsker sånne søte, små monstre!

Greit å ha den litt stor, plutselig så passer den jo! Har du tenkt til å lage mye helt selv?

ORIGINAL: Jaybird

Flink asså! Kjempetøfft mønster! Elsker sånne søte, små monstre!

Greit å ha den litt stor, plutselig så passer den jo! Har du tenkt til å lage mye helt selv?

Ja, forelsket meg helt i dette stoffet. Var så kult[:D] Har tenkt til å lage noe selv ja, er kjekt å ha noe å gjøre på i tiden fram møt fødselen[:)] 

ORIGINAL: Nikita86

Oj! FLINKA [:D] Den ble skikkelig fin!

Fyyy søren altså...Jeg sy og syr og får det f*** meg ikke til...[:@]

Men fliiink er du...[8D][:D]

du må gjeeeeerne sende meg mønster altså...Hvis du vil låne bort litt...[:-][8D]

Du er jo råflink! Kjempefin bukse[:D]

ORIGINAL: *MaCa*

Fyyy søren altså...Jeg sy og syr og får det f*** meg ikke til...[:@]

Men fliiink er du...[8D][:D]

du må gjeeeeerne sende meg mønster altså...Hvis du vil låne bort litt...[:-][8D]

Takk[:D] Har dessverre ikke noe mulighet til å få mønsteret inn på datan.. Har ikke skanner[&:] 

Åååå, FIN!!! [:D]

Flink er du!! [:)]

Den ble råååfin!!!

Back
Topp