Se hva jeg har bestilt i dag

Så søt! hvor har du kjøpt den?

Fikk tips fra ei på et annet forum som hadde kjøpt denne vogga[:)]

http://www.meminishop.com/?page_id=3&category=12&product_id=3

den var kjempe søt[:D]

Kjempe fin Har sett etter noe lignende selv.
Vi tenker på å kjøpe stokke seng,så vi kan gjør om til "møbler" når sengen har blitt for liten

Utrolig søt! Og veldig smart med en vugge som kan brukes som noe annet etterpå. Jeg syns det blir litt "waste" å bare kjøpe vugge, hvis man ikke har ekstra godt råd liksom. 

ORIGINAL: Goth.mummy

Utrolig søt! Og veldig smart med en vugge som kan brukes som noe annet etterpå. Jeg syns det blir litt "waste" å bare kjøpe vugge, hvis man ikke har ekstra godt råd liksom. 

Er helt enig i det. Hadde egentlig ikke tenkt til å kjøpe vugge, er jo ikke akkurat lenge den blir brukt. Men, jeg klarte ikke å si nei til denne[:)]

^
Skal ærlig talt innrømme at jeg kan vurdere vugge selv pga denne! Har lest på nett at babyer også ikke liker for stor plass når de skal sove?

Hvordan blir det å evt. feste himmel til denne?

^
Skal ærlig talt innrømme at jeg kan vurdere vugge selv pga denne! Har lest på nett at babyer også ikke liker for stor plass når de skal sove?

Hvordan blir det å evt. feste himmel til denne?

De liker å ligge litt "trangt"[:)]

Vet ikke hvordan det er med himmel, men tror det skal gå fint. Har tenkt litt på det jeg også[;)]

Vogga er 61*48*88 ( h*b*l)

Åhh, kjempelekker!! [:)]

Takker for svar huff, nå fikk jeg fryktelig lyst på en sånn liten vugge sak. Den der var jo vettig!
Nå blir sikkert søster sur på meg men so be it :P

Takker for svar huff, nå fikk jeg fryktelig lyst på en sånn liten vugge sak. Den der var jo vettig!
Nå blir sikkert søster sur på meg men so be it :P

[;)]

Ps: Vi skal låne en gammel vugge i tillegg( er redd de blir sure hvis vi sier nei til det nå), den setter vi i stua, så kan babyen sove der om dagen[;)]

åh, den var kjempe søt[:D][:D]

Den var lekker[:D] og så kjekt at det kan brukes til annet også[:D]

Den var kjempefin ![:)]

åå den var jo kjempe søt[:D][:D]

Back
Topp