Se hva jeg har bestillt!!

Tulip

Elsker forumet
Vi hadde ikke noe dåpskjole i familien, så nå bestilte jeg en kjole til snuppa mi jeg! [:)][:)]
Synes den er så utrolig fin jeg... Kyseluen er såå nydelig synes jeg! Gleder meg masse til dåpen hennes.

den var kjempe fin!
Når min baby er født og skal bli døpt, skal den døpes i dåpskjolen mamman min har strikket.
hun jeg er tante til ble døpt i den, dette skal alle som kommer til vår familie gjøre
den er helt fantastisk, one of a kind på en måte[:D]

den va kjæmpefin [:)]

Erika ska døpes i kjolen som bestemor har laga.. som alle hennes unger og alle hennes barnebarn e døpt i.. alle navnene e brodert på kjolen.. så nu blir første oldebarnet døpt i den....

så fin[:D]jeg har laget noen selv som leies ut av en brudesalong..så jeg skal gå og hente en der[:D].hvis ikke jeg lager en ny?[;)]men da må jeg langt avgårde..så blir nok ikke noe det[8|]

ORIGINAL: FebruarGullet

Hva kostet den kjolen?

Kjolen kostet 1400 kr [:)].

Å den var kjempefin da!!!!!![8D]

I vår familie så sydde besta kjole til alle barnebarna sine, men når eg blei fødd var ho så dårlig, så eg lånte søskenbarnet mitt sin. Dermed hadde ikkje eg kjole å ta med meg videre. KUnne sjølvsagt lånt den som søskenbarnet har nytta til sine ungar, men hadde lyst på min eigen.

Så eg plukka i ein del oppskrifter å sette i gang reine familie bedriften: Tanta til mamma broderte ein kjempeflott hardangersaum krage. Eg broderte nedeborden, tante broderte lua, alt i hardangersaum og så fekk eg mor til ei god veninne av meg til å sy sjølve kjolen.

Den blei kjempefin!

Å, den var kjempefin!! [:)] Broren vår skal døypast i kjolen som mi bestemor har hekla. Den har alle 9 barnebarna på vår side blitt døpt i! [:D]

ORIGINAL: britt 77

Å den var kjempefin da!!!!!![8D]

I vår familie så sydde besta kjole til alle barnebarna sine, men når eg blei fødd var ho så dårlig, så eg lånte søskenbarnet mitt sin. Dermed hadde ikkje eg kjole å ta med meg videre. KUnne sjølvsagt lånt den som søskenbarnet har nytta til sine ungar, men hadde lyst på min eigen.

Så eg plukka i ein del oppskrifter å sette i gang reine familie bedriften: Tanta til mamma broderte ein kjempeflott hardangersaum krage. Eg broderte nedeborden, tante broderte lua, alt i hardangersaum og så fekk eg mor til ei god veninne av meg til å sy sjølve kjolen.

Den blei kjempefin!

Så koselig å ha en kjole som så mange har vært med på å få i stand!! [:)][:)]
Hadde vært morsomt å se bilde av den!

Back
Topp