• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Se hva jeg fant!!

Tante Catti

Elsker forumet
MAI 2013
Den var kjeeeempefin!!!![:D][:D][:D][:D]

Må bare si at jeg hadde tenkt å ha henne liggende på sofaen, men den vender jo ikke mot tv.....(tven er til mg altså!) så da må jeg ut av stresslessen hver gang hun rynker på nesen...(for hønemor må sjekke hva det er hun vil) [:D][:D] 

Så dette må vel være en grei løsning...må finne frem vannflaska og trene opp kattene en god tid i forveien, tipper dette vil se ut som et palass for dem hvis ikke...hihi [8D]

Den var fiin :)
Hehe, ja pusene tenker nok: Næmmen se så floott seng vi fikk av mamma da! Endelig, det var på tide altså.

Du får jo også kjøpt nett til å ha over da, sånne kattenett. Fæle er de, men må vel til noen steder.

Den var kjempesøt [:)] Men det er en ganske kort tid de får plass oppi de søte små kurvene, så tiden du får brukt den er ganske begrenset. Men veldig fin.

Det høres jo bra ut, men kan vel også bruke myggnett om jeg går ut av rommet...eller fins det eget kattenett??
Heldigvis har kattene stor respekt for vannflaska, er bare å sette den oppå dyna og så kommer de ikke i nærheten tenker jeg!! [:D]

Vet at det bare er for en 4-6 mnd, men vil jo bli brukt daglig da, og så skal vi jo prøve å få flere barn etter hvert som kan overta [:)][:)]

Nå har jeg vist den til mannen min, og han syns den var veldig søt og praktisk! Jippi!!
Men skal ikke bestille den enda da, for de har noen på babyshop så jeg må innom der først og sammenligne pris

Vi har stue som har to sittegrupper, sofaen er mer til gjester, mens vi har hver vår stressless vi sitter i når vi ser tv...eller ser tv i kjellerstua, så derfor er det jo bare riktig at lille jenta vår får sin egen plass...midt mellom stressene våre [8D] pluss at hvis hun sover kan jeg bare bære henne med meg hvor jeg går!! (serverte denne som argument samtidig som jeg viste bildet!) [:D]

den var jo bare sååå nusselig da!!! jeg vil oxo ha [:)]har tenkt på et eller annet vi kan ha i stua jeg oxo, di to forje lå på sofaen, men nå har jeg en to åring i hus som sikkert fort kan komme bort og skal kose med babyen og er man uoppmerksom et bittelite øyeblikk kan det gå galt, og det kan vi jo ikke risikere [:)] så jeg har tenkt på sånn leander vugge som står på stativ eller kan henges i take i krok, men veit liksom ikke hva jeg vil ha, har tenkt litt på sånn vanlig "gammeldags" vugge og men det er jo så mye fint å velge i så blir jo helt forvirra her [:)]

Back
Topp