se hva e he laga! utfordring kan man si...:)

summer82

Forumet er livet
Tanta mi liker bestille scrappating med meg, å no kom ho med ei utfordring der ho sendte mail:
Line kan du lage ei servietteske, i samme sjanger som telyskortet med sånn bok rundt? Joooo e kan jo prøve svarte e, å her er resultatet etter 4-5 timers arbeid, ikke ofte e bruka så lang tid men.. Tror det blei ganske bra, eller?

Er 140kr for denne eska for mye? den er 25*25 utvendig og er brukt to mønsterark, tre bazzillark og pynt g tape...
Tar 40 for fyrstikkeska, det er iallfall ikke for mye[:)]

Men sliter litt med finne ut midt på om e ødelegge eller ikke med å ha noe der, noen råd?[:)]

pynten

eska inni

ho ville også ha ei fyrstikkeske dekorert i samme stil

ORIGINAL: veni_vidi_vici

De var skikkelig lekre. Likte fargene godt. Så morsomt at dere utfordrer hverandre. Det er bare meg som er scrappe gal i familien.

Også ett spørsmål, hvordan fester du den "kanten" rundt på arket under?

ho scrapper ikke, kun e i denne familien som scrappa men dei kjem med ting dei vil at e skal scrappe å e bare jada d går bra d hehe.

Kanten rundt på arket under? skjønt ikke helt:/

stilig!! vil tro du har en bunn på den kanten hun spør om... ta et kvadrat å klipp i kantene for så å brette opp sidene...(?) er ånn du har gjort d sant?

Kjempe fine begge to[:D]

Utrolig fint. Man ser jo at du har lagt mye arbeid i det. Som scrapper vet man jo at material koster penger.
Ser at ingen har svart deg om du synest 140,- er for mye. Jeg synest i grunn ikke det.
Fyrstikkesken var jo i tillegg rålekker[:)]

Nydelig. Synes ikke 140kr er for mye[:D]

Back
Topp