Se hit? :)

LilleGull90

Flørter med forumet
Har bestemt meg for vogn, etter flere timer klistret til pc-skjærmen !
Vi vil gå for Emmaljunga Edge Duo. Noen med erfaring med denne? :)

En annen ting er at jeg gleder meg helt vilt til å begynne å handle inn til prinsessa kommer! Vårt første barn, og alt er spennende og nytt for oss.
Når begynner dere innkjøpene?

Grattis med valg av vogn, ikke lett å bestemme seg :P Jeg har hatt den vogna, synes den er helt super, men den er jo litt tyngre enn fks. city crossen.
Vi skal ikke kjøpe så mye, tenkte å vente noen måneder til. men var på barnas hus idag og de hadde tilbud på besafe go bilstol til 999 kr så da måtte jeg jo bare slå til :) Gøy!

Med nr 1 var jeg kommet langt med handlingen på dette tidspunktet i svangerskapet, hadde vel nesten kjøpt inn alle de støre tingene.

Denne gangen føler jeg ikke samme stresset, men har handlet litt klær da

Vi skal også gå for den samme vogna. Kjenner ei som har hatt den, og hun har vært superfornøyd. Litt usikker på hvilket understell vi skal velge. Regner med at vi får litt hjelp i butikken :)
Ellers skal det handles inn etterhvert. Har startet med lue, "sko" og sokker. Pappan ville absolutt kjøpe den første bodyen, og det skal han selvsagt få gjøre. Det blir garantert med Motley Crüe på ;) Fi får nok ei rocke prinsesse :) hihi Kommer til å bli iført fotballdrakter og det som er :)
Ellers skal jeg få låne babyvugge, sånn gyngestol og kjøpe sete brukt innen familien :)
Gleder oss enormt, spennende med første barnet, spesilt når det blir første jente på pappan's side også :) Første barnebarnet på min side :)

Ja, har hørt at den kan være litt tung, men jeg tror ikke det skal ha så mye å si.
Bor på Ørlandet i Sør-Trøndelag, og her er det faktisk HELT flatt, så en litt tyngre vogn ser jeg ikke mørkt på:)

Ja, handling er jo SÅ gøy!
Jeg har handlet ett par rosa "tøffler" og en body... Gleder meg til å starte stor innkjøpene! :)

Oj, det var billig for bilstol! Da skulle jeg også slått til, helt klart! :)

**AM** skrev:
Med nr 1 var jeg kommet langt med handlingen på dette tidspunktet i svangerskapet, hadde vel nesten kjøpt inn alle de støre tingene.

Denne gangen føler jeg ikke samme stresset, men har handlet litt klær da

Signerer! Var omtrent ferdig på denne tiden sist, men vi var jo prøvere i 4 år, så hadde nok av tid til å planlegge... Nå har vi kjøpt søskenvogn og et par småting, men føler ikke samme stresset denne gangen...

Har ikke kjøpt en eneste ting enda, men nå har vi bilstol, vogn, stellebord, seng osv fra forrige barn. I tillegg får vi jente nr to, så da blir det gjenbruk på klær også. Men jeg skal kjøpe inn en haug med gulpe/ammekluter og nye vaskekluter. Og til høsten kjøper jeg en egen vognpose til minsten, eldste jenta bruker jo fortsatt sin pose når hun sover i barnehagen.

Her har vi bare kjøpt vogn! Fant en til under halv pris på tilbud så da måtte vi slå til! Deilig å få det største og dyreste unnagjort, så venter vi med resten...

Vet vi skal arve og låne mye fra familie, så voksipose, vugge, babycall og en del små-stasj trenger vi ikke kjøpe inn. Venter litt med all handlinga, siden vi ikke helt har oversikt over "arvegodset" enda. Skal kjøpe klær som tassen kan ha på seg når vi drar hjem fra sykehuset selv, men tror ikke vi kjøper noe klær utover det. Har utrolig mange venner som går å verker etter å få handle i babyavdelinga (jeg er den første i "gjengen" som er gravid) så jeg regner med vi får en del!

Jeg har emmaljunga duo edge, elsker den vogna :) Siden samboer er en god del høyere en meg valgte vi den med teleskopstyre, som i tillegg er vendbart- har ikke angret ett sekund. Vogna er litt tung, men vi har aldri hatt noen problemer med det. Vi bruker tom å trille opp på fjellet med vogna uten problem, og den veien er det bare oppoverbakker :)

Har ikke handlet noe til den lille i magen enda. Har 2 fra før gutt og jente, så det blir jo en del arving. Men det er MYE jeg har lyst på. Tenkte jeg skulle gå gjennom litt utstyr først. Har jo heldigvis litt tid på meg ennå..

Pønsi skrev:
Jeg har emmaljunga duo edge, elsker den vogna :) Siden samboer er en god del høyere en meg valgte vi den med teleskopstyre, som i tillegg er vendbart- har ikke angret ett sekund. Vogna er litt tung, men vi har aldri hatt noen problemer med det. Vi bruker tom å trille opp på fjellet med vogna uten problem, og den veien er det bare oppoverbakker :)

Teleskopstyre høres ikke dumt ut da også min kjæreste og samboer er en del høyere enn meg :) Viste faktisk ikke at det fantes til denne vogna, men det skal jeg helt klart undersøke nærmere :) Takk for tipset :)

Jeg ser ikke mørkt på at det er litt tyngde på den.. Mer trening til meg, og en stødig vogn :)

Back
Topp