Se hit jenter!

MariaMum86

Glad i forumet
Jeg som var lite aktiv her inne, åpna plutselig kjeften min på feil måte.
føler meg litt forhatt etter i dag[8D]

Håper dere kan se forskjell på kritikk av handling og kritikk av person!

Syns mange av dere virker som sprudlende og flotte jenter altså[:D] Men samtidig få sagt det jeg mener, syns jeg... Så på en tråd her at folk spøker med at de "populære" ikke får svare hverandre nå.. NEI ALTSÅ....!!!

*Heise det hvite flagget*

må være lov å si sin mening, og komme med konstruktiv kritikk! jeg er IKKE fæn av at alt er rosa og puddelsky!! [:)]

ORIGINAL: MariaMum86

Jeg som var lite aktiv her inne, åpna plutselig kjeften min på feil måte.
føler meg litt forhatt etter i dag[8D]

Håper dere kan se forskjell på kritikk av handling og kritikk av person!

Syns mange av dere virker som sprudlende og flotte jenter altså[:D] Men samtidig få sagt det jeg mener, syns jeg... Så på en tråd her at folk spøker med at de "populære" ikke får svare hverandre nå.. NEI ALTSÅ....!!!

*Heise det hvite flagget*

Du er ikke forhatt [:D][:D][:D]

Jeg liker at folk skriver meningen sin på en konstruktiv måte. Man kan ikke bli så hårsår at man ikke tåler litt kritikk [:D]

Skjønner begge sider av saken, selv om jeg nok har tatt en side i saken. Men nok om det.

Jeg er ihvertfall aldri langsur. Dumt om det blir dårlig stemning her pga. dette.

Jeg har ikke følt du har vært lite aktiv.. har alltid visst om deg jeg, hehe..

og du er virkelig ikke forhatt [:)]

har iallefall prøvd å ordlegge meg best mulig! Prøvd konstruktiv kritikk og ikke ren drittslenging! [:)]
Syns det er dumt om det blir dårlig stemning pga dette, trodde aldri jeg skulle bry meg så mye om et forum på internett, men kjenner at jeg gjør faktisk det! Liker meg her jeg [:D] (men er ikke noen nikkedukke)

Tror man ofte snakker litt forbi hverandre i slike diskusjoner. Så kommer både det ene og det andre frem! Jeg deltar også sjelden i sånne diskusjoner MariaMum86, men klarte liksom ikke å smelle igjen saksa i dag da....
Blir med på å heise det hvite flagget jeg også[;)]

ORIGINAL: LinnOgMia

Jeg har ikke følt du har vært lite aktiv.. har alltid visst om deg jeg, hehe..

og du er virkelig ikke forhatt
[:)]

bra å høre![:D][:D][:D] Og DITTO!! Følte at du kanskje tok det litt personlig pga missekåringa, ble litt missfortåelse av at det var den som var det store problemet her, men det var det ikke!

ORIGINAL: varme

Tror man ofte snakker litt forbi hverandre i slike diskusjoner. Så kommer både det ene og det andre frem! Jeg deltar også sjelden i sånne diskusjoner MariaMum86, men klarte liksom ikke å smelle igjen saksa i dag da....
Blir med på å heise det hvite flagget jeg også[;)]

exactly!! [:)]

Alle har lov til og ha sine egne meninger[:D] Jeg syntes du har vært aktiv jeg, du var jo den som fikk alle i gang med vennegreine på facebook, flink til og synge er du og ikke minst noen nydelige barn [:D]

I like you [:)]

ORIGINAL: tinuzz

Alle har lov til og ha sine egne meninger[:D] Jeg syntes du har vært aktiv jeg, du var jo den som fikk alle i gang med vennegreine på facebook, flink til og synge er du og ikke minst noen nydelige barn [:D]

I like you [:)]

Det er absolutt lov å si sin mening! Idag er jo virkelig dagen for opprenskning her inne virker det som! Men du er ikke forhatt i det hele tatt. Ikek tenk på det.
Men alle blir jo nesten litt nervøse her når vi har slike dager som dette siden vi normalt er ett forum som er så posetivt og glade.

ORIGINAL: 1gangs lykke

Det er absolutt lov å si sin mening! Idag er jo virkelig dagen for opprenskning her inne virker det som! Men du er ikke forhatt i det hele tatt. Ikek tenk på det.
Men alle blir jo nesten litt nervøse her når vi har slike dager som dette siden vi normalt er ett forum som er så posetivt og glade.

ja, er nok derfor det virker så dramatisk når man først blir uenige her inne! Angra nesten på at jeg sa noe, fordi jeg vil jo gjerne fortsette å henge her med dere alle! [:)]

Back
Topp