Kan ikke gi noe fornuftig svar utifra den ene eller mulig de to gangene jeg mista, for det var så tidlig.. Men.. Utifra hcg kan du være kortere på vei, men bør jo helst være 5 uker hvert fall..(Det er veldig mange forskjellige lister over hcg på nett, men jeg har brukt å se på lommelegen sin.. Fant ikke den igjen nå da, men så vidt jeg husker)) Da er det fullt mulig å bare se "noe" på UL. Utifra testen du tok skal du jo være minst ei uke lenger.. Men jeg må få si at noen har høyere hcg-verdier enn andre.. og akkurat det samme skjedde med meg.. Utifra clearblue digital skal jeg nemlig være minst 8-9 uker på vei nå, men det er jeg ikke. Gynekologen sa jeg ikke skulle tenke på den testen, man kan fort være den prosenten som den ikke viser riktig på, og det er veldig individuellt hvordan hcg stiger. UL viste at nå er jeg ca 7+3, så jeg ble satt et stykke tilbake, og likevel, der er et bankende hjerte der inne. Og ut ifra UL'ene mine.. Første skulle jeg vært 7 uker: var ikke mer enn 4-5 sa de, og så kun fostersekk 4 mm. Andre gang skulle jeg være nesten ei uke lengre, men var fortsatt ca 5+2, fostersekk 11 mm med liten plommesekk, uten fosteranlegg. Så endelig ca 6+2-3, fostersekk med plommesekk og liten spire 4 mm med bankende hjerte. Skulle da utifra mine beregninger være 8+4-5. Kan legge til at vi kun har en dato hvor spira kan ha blitt laga, men likevel stemmer det altså ikke. Den kan ha gått i dvale mens den vandra til livmora, og ha festa seg seinere enn vanlig, og dermed kan man være kortere på vei. Og de kan vokse i litt ujevnt tempo. Så det er absolutt mulig at du er kortere.Jeg har også hatt blødninger to ganger.. rosa først, brunt etterpå, og de har vart 1-2 dager. Jeg håper du får gode nyheter om ei uke!! Stor klem.