se hit dere som har hatt blødning i svangerskapet.

Floken

Forumet er livet
Hvordan blødde dere. Har hatt en blødning i 3 dager. En morgning kom det klumper, men dette er snakk om veldig lite. Hadde ingen smerter og blødningen var mindre en menstruasjons blødning og varte kun i ca 3 dager.
Noen som har erfart dette og forstatt var Gravid. Har fortsatt symptomer.

Kan desverre ikke hjelpe deg.. Håper noen andre kan svare og at den lille spiren har klart å klore seg fast!

Hei.

Je har hatt blødninger i ei uke no.. Både brunt og rødt. 2 ganger kom d klumper..Var helt sikker på at jeg hadde mistet den lille spiren min. Kontaktet legen min som beroliget meg med at d helt sikkert var ufarlig siden jeg ikke hadde noen smerter og at d ikke hadde forverret seg. Men fikk henvisning til innvendig UL(var der igår) for å være på den sikre siden, og der kunne man tydelig se et hjerte slå =) en helt fantastisk opplevelse...Er mange som opplever blødning under svangerskapet uten at det betyr at noe er galt. Så håper det går like bra med deg.

Er 8+3 idag =)

Klem

Jeg blødde masse de 12 første ukene. Trodde mange ganger at nå gikk det galt, for det kom mengder som ikke lignet grisen, både med og uten klumper, svære klumper. Men nå er snuppa 10 måneder, så det gikk bra her i allefall[:)] På sykehuset sa de at som regel når det går galt, så kommer det smerter sammen med blødningene.

Hadde mye blødninger i starten av sist sv.skap (frem til uke 18), nesten hver dag og noen ganger mye, men alt gikk bra:) Han blir 1 år om 2 uker nå[;)] Krysser fingrene for deg!!

Back
Topp