SE HER!!!

Tine_mor

Elsker forumet
Eg har et spørsmål som eg hadde satt veldig pris på om noen svarte meg. Kan eg slutte på pillen når eg har kommet mitt i brettet? eg hadde egentlig planlagt å ikke forsette på pillen da noe kom iveien,men nå har det ordnet seg. Kan eg da slutte nå? eller har det noe å si?
Yusen takk for svar[:D]

jeg sluttet midt på brettet... har hørt om flere som har gjort det, tror nok ikke det har noe å bety [;)]

Ja, det kan du gjøre[;)]

Jeg sluttet midt i. Tror ikke det har noe å si, for p-pillene/hormonene skal jo ut av kroppen likevel! Stopp i vei, du! [:D]

Yes!!![:D] Da blir det babyprøving her i gården også[;)] Åhh,så spent eg er nå! hehe

Kan stoppe nåe du vil men anbefaler å få en mens og to sånn de klarer å regne ut terminen lettere [:D]
Lykke til [:D]

Jeg stoppet midt i brettet og jeg brukte 2 år på å bli gravid, men om det har noe å si det vet jeg ikke! Så neste gang skal ikke jeg slutte midt i brettet!

Lykke til med prøvingen. [:)]

Kanskje lurt å ta ferdig det brettet du hadde begynt på og så slutte etter det heller?

Kjør på sier nå jeg [:D] Hvor lang tid det tar å bli gravid er individuelt, og når på brettet man slutter betyr mest sannsynlig ingenting

Lykke til!

det betyr absolutt ingenting når man slutter.. kna hende du får menstuasjon fortere bare...

jeg sluttA på pillene midt i brettet tror jeg eller så var det i begynnelsen , men jeg ble gravid rett etterpå nesten hadde den mensen du får når du slutter og vips så var jeg gravid ;)

Back
Topp