Se her :)

AlleGodeTingeErTre<3

Forelsket i forumet
Vi er en gruppe på facebook med Mai jenter, 36stykker flotte jenter :) gruppen er hemmelig så den kan ikke søkes opp. ingenting av det du legger ut der blir loggført på siden din. send en PM med navn og beskrivelse av hvordan bilde du har så legger jeg deg til :) det skader ikke å prøve! Velkommen skal dere være :)

jeg kan  sikkert være med etterhvert, men syns at det er viktig at "hoved" aktiviteten foregår her på bv! 

er jo det som er meningen med forumet, og er litt dumt viss de fleste stikker av til face

Tenker mere på fb som en annen gruppe. vi kjenner hverandre på en helt annen måte der inne og mange av oss er blitt venner også :) jeg bruker nesten ikke BV, er inne os sniker litt av og til men klarer ikke holde hølle med hvem dere er pga alle kallenavnan

Med fare for å virke noe krass, allerede før jeg har vært veldig aktiv her inne selv, synes jeg denne promoteringen av andre forumsarenaer er helt bak mål! Du sier jo selv at du ikke er aktiv her, men tydeligvis veldig aktiv på Facebook isteden. Dette er et forum der de som ønsker det kan være anonym men allikevel diskutere og dele tanker og problemer rundt graviditeten. Å "stjele" medlemmene herfra til å heller være aktive i et annet forum og droppe denne gruppen mer er rett og slett frekkt synes jeg. Ja, jeg vet du sier det er bare en annen arena, men det gjør jo at det blir adskillig mindre liv her inne, noe som ødelegger for et mer aktivt forum her.

enig med m@ge her... 

vi trenger mange mai jenter her inne 

Jeg er med i fb-gruppen, og er faktisk litt enig med deg. Skulle ønske folk skrev her isteden, syns bv er anonymt og mer oversiktlig. Men når det er sagt, så vil jeg jo skravle med folk, og det er ingen tvil om at det er mer aktivitet der inne...dilemma...

hva om dere kommer å skravler her inne i stedenfor da så blir jo det masse liv her 

face gruppen er grei når bv har nede tid for eksempel, det er det vi bruker face til på den andre termin gruppen min. 

Skjønner at du mener det. men jeg synes fb fungerer SÅ mye bedre. der får vi opp varsler og folk har ordentlige navn så det er lettere og holde følge. pluss at vi for et mere presonlig forhold til hverandre. men skjønner at det ikke er alle som vil stå frem med hvem de er.

Men flere som har sendt PM til meg nu og det synes vi er kjempe koselig

Back
Topp