SE her!!!!

miriamD

Elsker forumet
Hvor mye kaffe pulver skal en bruke i forhold til vann når en skal sette på kaffe????

Fy faen :P føle meg jævlig smart nå..
men ja fikk akk beskjed a en gjeng å sette på kaffen... plz hjelp!! [:D]

Haha, må le litt [:-] Jeg vet ikke jeg.. Trakter bare kaffe hjemme... Der bruker vi 5 skjeer til en full kanne. 

Pulerkaffe?[:'(]

menneh, 2 ts til ca 2,5 dl vann[:)]

Takk [:D] fy faen tenk å være 22 å aldri satt på en kaffe trakter [8|] men tusen takk jenter [:D] jeg prøve meg frem [:D]

begynn og juks her etter. kjøp inn pulver kafe (sånn på glass) og kopp opp vann så kan folk blande selv hvor sterkt de vill ha det..

fjo[:)]
ORIGINAL: GledeSprederen

begynn og juks her etter. kjøp inn pulver kafe (sånn på glass) og kopp opp vann så kan folk blande selv hvor sterkt de vill ha det..

tru j jammen jeg skal gjør[:)] kunn gubben som drekk kaffe her i huset å plutselig skulle mamma komme når kun jeg var her [8D] pulver kaffe er nok løsningen for meg [:D] men hu ble da fornøyd m den kaffen j hadde fått til [:D]

Hehe.. [:D] Så søt!!

ORIGINAL: supermamma22

fjo[:)]

tru j jammen jeg skal gjør[:)] kunn gubben som drekk kaffe her i huset å plutselig skulle mamma komme når kun jeg var her [8D] pulver kaffe er nok løsningen for meg [:D] men hu ble da fornøyd m den kaffen j hadde fått til [:D]

Pulverkaffe er ikke et veldig bra alternativ.
Men supert at hun ble fornøyd med kaffen.

Næææææj!
Kaffeelskere vil heller ha dårlig trakterkaffe enn de glassene. hehe

ORIGINAL: Buffeluremamma

Næææææj!
Kaffeelskere vil heller ha dårlig trakterkaffe enn de glassene. hehe

Enig...hehe[8D]
Her bruker jeg en skje på hver kopp (liten kopp)...men kaffesjeen er sånn porsjons skje til kaffe da...og på den trakteren jeg har så kan jeg koke opp etter små kopper, store kopper og 1 liter [;)]
Veldig genialt=))[8D]

ORIGINAL: supermamma22

Hvor mye kaffe pulver skal en bruke i forhold til vann når en skal sette på kaffe????

Fy faen :P føle meg jævlig smart nå..
men ja fikk akk beskjed a en gjeng å sette på kaffen... plz hjelp!! [:D]

60 gram, eller 6 måleskjeer på 1 liter vann[;)] Da blir den optimal [:)]

Back
Topp