se her.. spm

Jonathan`s mamma

Gift med forumet
hadde dere feste blødninger???

ja. det hadde eg. ble livredd. men gikk fort over og var veldig lite eg blødde.[;)]

hvor mye da tror du du blødde????   hvor lenge etter testet du positiv??????

Nei, jeg hadde ikke det.

har ikke tatt test etterpå. legen fortalte at så lenge e det ikke var voldsomme smerter og klumper i blodet så var det ingenting å være redd for.

det er snart 4 uker siden, og eg føler meg like gravid ennå, med alle symtomer.

hva som gjør deg så engstelig? blødd mye?

jeg ventet mens den 7 mars men ikke no mens har kommet og jeg har aldri godt over tiden....  blødde et par dråper i går tidlig men det var kanskje 5/6 dråper.... ingenting i dag....   tok test den dagen jeg ventet mens men da var den negativ

eg e ikke noe ekspert på området. men leste her på siden at 1 av 4 blødde under svangerskapet.

det var bare noen dråper hos meg også, nesten som en beg. mens. også litt "rosa" utflod noen dager etter.

eg visste jo da at eg var gravid.

man sier jo også at første mnd. har ikke kroppen helt reg. at men e gravid, så derfor kommer det enmenstruasjon denne mnd. til vanlig tid.

og, husk: negativ betyr ikke alltid negativ, positiv e positiv[;)]

Nei jeg har ikke blødd. hvis du venter et par dager før du tar testen får du nok et riktig svar. Jeg kunne av og til gå en uke over før jeg fikk mens, for jeg hadde en ustabil syklus de siste mnd.

kom litt på papiret her i uke 6,men har vert til legen og fått konstantert att eg har ømfintlige slimhinner under graviditeten,pga den økte blodmengden man får.

lykke til med testing og håper du får det svaret du ønsker[:D]

nope, har ikke hatt noen blødninger. Håper virkelig ikke jeg får noen heller for da får jeg panikk. Men er vel ikke så vanlig å få blødninger så seint? Er jo snart i uke 11..

Jeg hadde heller ikke blødninger!

Jeg hadde litt blødninger. men det var for sent til at det kan ha vært festebløding.

hehe, festeblødning. party party.
på en bensinsstasjon reklamerte de for festemagneter (til mobiltelefoner, men det sto ikke på plakaten) Festemagneter 99kr, hadde sikkert vært greit å ha en lørdadgskveld når du lurte på hvor det var gang henne. hiihi

her på babyverden står det litt om blødninger. bare til å søke så kommer det en del info.

lykke til videre. håper på positiv test[:D][:D]

Back
Topp