se her sånn

Annicken

Forumet er livet
jeg irriterer meg en smule, men ser på det som vitti underholdning for øyeblikket. bare tenkte komme med et tips; kanskje ikke så lett. har skrevet i de fleste trådene selv jeg. men tenkte fra og med nå, så kunne vi som vil boikotte. det eneste vi oppnår ved å gi tilbake medlig med en annerledes mening, er kjeft og drit, og blir uglesett, så hvorfor ike overse, og drite i ?   =) 

late som vi ikke ser trådene, da vil de nok slutte =)    

bare et forslag , for jeg er litt uenig med megselv i hva jeg skal gjøre =)

Har tenkt på det

Meeeeen

Hva er morroa i det da?[8D][:D][:D][:D]

er akkurat det som er sant, æsj er ikke lett dette [;)]

Det er jo litt morro da.....og utveksle meninger med folk man er uenige med [8D]

ORIGINAL: MaritParit

Det kan du selvsagt forsøke! Alle innlegg i "slike" tråder bidrar til at de fortsetter. men siden du selv skriver innlegg, så er det vel et tegn på at du synes de fenger litt? Er klar over at du skrev at du har deltatt i de selv. Men noen ganger er det gøy med de debattene som tar av. De som vil kan selvsagt velge å unngå de trådene, eller trekke seg stille og rolig tilbake..

hehe ja jeg er klar over det, for var noe av poenget. jeg syns de fenger litt og jeg måååååååååå jo bare være med. var som jeg skrev er usikker på hva jeg mener i forhold til det jeg skrev selv. står på toppen det og   =)

å nå har jeg fortsatt å skrive i trådene, det brenner for mye i fingrene =)

jeg har laget en hyggelig tråd, som burde være interessant.
Der kan dere legge inn HYGGELIGE mld, så jeg er spent etter å se egentlig hvor mange som liker hyggelige tråder kontra krangletråder... He-he!!
Jeg har lest hvem som har krangla...
[:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]
*bare erter littegranne*

Back
Topp